Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@13:57:46 GMT

افزایش قیمت مراکز اقامتی در نوروز ۱۴۰۱ تخلف است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۴۸۱۵

افزایش قیمت مراکز اقامتی در نوروز ۱۴۰۱ تخلف است

رییس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: هرگونه افزایش قیمت از سوی هتل ها و مراکز اقامتی در نوروز ۱۴۰۱ تخلف بوده و این مراکز موظف به رعایت نرخ مصوب مهر ماه امسال هستند.

به گزارش قدس آنلاین، امیر سزاوار افزود: در اسفند ماه جاری و فروردین ماه سال آینده هیچگونه افزایش نرخ برای اقامت در هتلهای یک تا پنج ستاره استان خراسان رضوی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهر ماه هر سال نرخ اقامت در هتلها تعیین و از سوی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام می‌شود، مهر ماه امسال نیز هتلها تا ۳۰ درصد امکان افزایش نرخ داشتند. رییس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: هتلها مجاز هستند نرخ اقامت خود را با نرخ مصوب اعمال کنند که بسیاری از واحدها به دلایلی از جمله نبود متقاضی، شیوع بیماری و صدور بی رویه مجوز برای فعالیت مراکز اقامتی، افزایش نرخ نداشته‌اند. وی افزود: بنابراین هیچیک از هتلهای مشهد برای اقامت مسافر در ایام نوروز افزایش قیمت ندارند و موظف به رعایت نرخ مصوب مهر ماه امسال هستند. خراسان رضوی در ایام تعطیلات نوروز بیش از ۲۲۰ هتل فعال دارد. این استان با برخورداری از بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد اقامتی دارنده رتبه اول کشور در این عرصه است. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مراکز اقامتی مهر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد