Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقدار سهام فروخته شده سرخابی ها مشخص شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس در حالی روز یکشنبه (15 اسفند) به‌ترتیب در قیمت‌های 2,910 ریال و 3,387 ریال از ساعت 09:30 لغایت ساعت 11:30 انجام شد که در روز نخست این پذیره‌نویسی 167 میلیون و 403 هزار و 930 سهم باشگاه استقلال توسط 179 هزار و  185 نفر و 162 میلیون و 229 هزار و 136 سهم باشگاه پرسپولیس توسط 201 هزار و 254 نفر خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که با احتساب پذیره‌نویسی دیروز در نمادهای معاملاتی (استقلالح1) و (پرسپولیسح1)، حجم تقاضای خرید در نماد معاملاتی (استقلالح1) در مجموع دو روز به 208,530,221 سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح1) 202,423,168 سهم در سامانه ثبت شده است.

شایان ذکر است برای این پذیره‌نویسی تعداد 1،236،099،656 سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح1) و تعداد 1،034،840،567 سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح1) ناشی از سلب حق‌تقدم به‌روش ثبت سفارش روز 15 اسفند در تابلوی نارنجی بازار پایه فرابورس ایران عرضه شده بود.

 

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران، مطابق بند 18 اعلامیه‌های پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام)، پذیره‌نویسی از روز یکشنبه مورخ 1400/12/15 آغاز شد و به‌مدت 30 روز ادامه خواهد یافت.

در دو روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۶۰ و ۶۸ میلیارد تومان فروخته شد.

این در حالی است که استقلال روز اول 48 میلیارد از سهام خود را فروخته بود و پرسپولیس 54 میلیارد!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس خصوصی سازی نماد معاملاتی فرهنگی ورزشی پذیره نویسی سهام جدید سهامی عام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!