Web Analytics Made Easy - Statcounter

ده‌ها تن از نیروهای وابسته به ائتلاف عربستان سعودی از پادگان‌های این ائتلاف در استان مأرب فرار کرده و به نیروهای انصارالله و دولت نجات ملی یمن ملحق شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع آگاه امروز سه شنبه به پایگاه خبری «یمن پرس» گفتند که‌ ده‌ها تن از عناصر مزدور ائتلاف سعودی و دولت منصور هادی ابزار ندامت کرده و از صفوف متجاوزان جدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع گفتند که حدود 40 تن از افسران و سرتیپ‌های گردان‌‌های 114 و 310 نیروهای مزدور ائتلاف سعودی، از عربستان سعودی و امارات اعلام برائت کرده و جدا شده‌اند. این نیروها بعد از این جدایی به نیروهای انصارالله و ارتش یمن ملحق شدند.

بر اساس این گزارش، افسران و عناصر جدا شده موفق شده‌اند از پادگان‌های نیروهای ائتلاف سعودی در وادی عبیده (جنوب شهر مأرب) فرار کرده و به سمت مناطق تحت کنترل نیروهای دولت نجات ملی و انصارالله یمن در شهرستان «الجوبه» (غرب شهر مأرب) رسیده‌اند.

پیش از این نیز نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی ابراز ندامت کرده و به صفوف نیروهای رزمنده انصارالله و ارتش دولت نجات ملی (مستقر در صنعاء) ملحق شده‌اند.

یازدهم ژانویه سال میلادی گذشته، بیش از 300 تن از عناصر به کار گرفته شده از سوی ائتلاف سعودی از این ائتلاف جدا شده و به انصارالله یمن ملحق شدند.

هنوز این خبر از سوی رسانه‌ها و مقامات دولت نجات ملی یمن تأیید نشده است. در صورت تأیید صحت این خبر، این انشقاق می‌تواند توازن ایجاد شده در جبهه مأرب را تحت الشعاع قرار دهد و به نفع انصارالله و دولت نجات ملی تمام شود.

تظاهرات گسترده مردم یمن علیه جنایت سعودی ـ آمریکاییمقام یمنی: تاریخ رفتارهای دوگانه رژیم عربی را در قبال جنگ یمن فراموش نخواهد کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی جنگ مأرب اخبار یمن اخبار عربستان سعودی جنگ مأرب اخبار یمن دولت نجات ملی ائتلاف سعودی جدا شده شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان