Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است پیروزی این تیم برابر پرسپولیس در دیدار روز جمعه دو تیم دور از دسترس نیست. - اخبار ورزشی -

رضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل نفت مسجدسلیمان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: اخراج بازیکن مس ناشی از فشار ما بود. به بازیکنان گفته بودیم می‌توانند از فضاهای دفاع حریف استفاده کنیم و حتی در ثانیه‌های پایانی با دروازه‌بان و مدافع حریف 4 به 2 شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت مسجدسلیمان رو به جلو حرکت می‌کند و امید زیادی به تیم داریم.

وی با اشاره به غایبان نفت مسجدسلیمان برابر مس تصریح کرد:‌ یکی دو بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما بازی خوبی ارائه کردیم. حتی برابر فولاد که با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردیم، عملکرد خوبی ارائه کردیم و موقعیت گلزنی به وجود آوردیم. زمان زیادی بُرد تا ساختار دفاعی تیم را درست کنیم و در دو بازی گذشته هم توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم.

فکری: فرصت داشتیم به مس گل بزنیم

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا نفتی‌ها می‌توانند از سقوط به لیگ دسته اول نجات یابند یا خیر، به تسنیم گفت: این توانایی را داریم و ان‌شاءالله بهتر از این می‌شویم. امیدوارم به یک برد دست یابیم تا در دیدارهای بعدی راحت‌تر بازی کنیم و استرس بازیکنان از بین برود. نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است و حق دارند که از نتایج تیم ناراحت باشند. مدیران استانی باید پشتیبانی لازم را داشته باشند تا پس از بقا در لیگ برتر، برای فصل آینده هم تیم خوبی ببندیم.

طاهری در خصوص دیدار با پرسپولیس که پس از شکست برابر صنعت نفت آبادان تیمی زخم‌خورده محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نفت در لیگ برتر بماند. امیدوارم از پرسپولیس امتیاز بگیریم تا همین روند را حفظ کنیم. مس رفسنجان هم پیش از دیدار با ما برابر پرسپولیس شکست خورده و تیمی زخم‌خورده بود.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: داوران نگاه مثبتی نسبت به ما ندارند

 

وی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس نیز همین شرایط را دارد و این‌گونه نیست که نتوانیم پرسپولیس را شکست بدهیم. قبلاً این تیم را شکست داده بودیم و پیروزی برابر این تیم دور از دسترس نیست. بازیکنان نفت روندی صعودی دارند و امیدوارم بتوانیم مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم. برای کسب امتیاز تلاش می‌کنیم و اگر امتیازات کامل این مسابقه را بگیریم، چه بهتر.

مربی نفت مسجدسلیمان در مورد وضعیت ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان بیان کرد: زمین شرایط بهتری دارد و امیدوارم آن را ترمیم کنند. تمرینات ما داخل زمین برگزار می‌شود و امیدوارم مشکل این زمین را حل کنند که این کار امسال انجام نخواهد شد. قرار شد بخشی از قرارداد اعضای تیم در چند روز آینده پرداخت شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس نفت مسجدسلیمان پرسپولیس نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت

محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند