Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان اجرای طرح غرس نهال با عنوان «نهال ایثار» با شعار «به یاد هر شهید یک درخت» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافع حرم آغاز شد.

طرح نهال ایثار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، شهرداری و سازمان سیما منظر فضای سبزشهرداری سمنان با هدف زنده نگه داشتن نام شهدا ، زیباتر کردن فضای سبزشهری اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با آغاز این طرح استانی در تمام شهرداری های استان سمنان با مشارکت ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری ، بنیاد شهید و امور ایثارگران به یاد سه هزارشهید استان نهال کاشته می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در این آیین گفت: یکی از اهداف اصلی کاشت نهال که در طول سال اجرا می شود و به صورت نمادین در هفته منابع طبیعی وآبخیزداری قوت می گیرد، جلوگیری از گسترش بیابان ها و جنگل کاری در مناطق مستعد استان می باشد.

جعفرمرادی حقیقی افزود: از 14 آذر سال جاری بمناسبت روز جهانی خاک عملیات بذرکاری و نهالکاری در قالب پویش مردمی در سطح  10هزارهکتار از اراضی استان انجام گردیده و همچنین تاکنون حدود 4400 هکتار، کپه کاری و کشت گیاهان دارویی و  نهالکاری مثمر و غیر مثمر در سالجاری انجام شده که قسمتی از آن در بیابان ها بوده است.

وی اظهار داشت: تاکنون حدود 600 اصله نهال توسط نهالستان های منابع طبیعی تولید و در اختیار شهرستان ها به صورت رایگان قرار گرفته است.

مراسم طرح "نهال ایثار" با حضور سرهنگ محمد حسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،  حسین شکرویان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ، جعفر مرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ، سیدعلی مرتضی نژاد شهردار سمنان ، اعضای شورای شهر سمنان ، سید محمد قاسمی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان و جمعی از خانواده معظم شهدا؛ جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

قابل ذکر است امروز همچنین در سراسر کشور به یاد ۲۳۰ هزار شهید این مرز و بوم، نهال غرس واین نهال‌ها با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، منابع طبیعی و آبخیزداری و شهرداری‌ها کاشته می‌شود.

کد خبر 1610392

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان بنیاد شهید و امور ایثارگران کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نهال ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان، شهر زنده، شهر زندگی» از سوم تا نهم اردیبهشت کیسه‌های پارچه‌ای توزیع شد، بنابراین تقاضا دارم شهروندان از این پس برای خرید کیسه‌ها را همراه خود بیاورند تا کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به فضاسازی بازارهای روز کوثر افزود: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد؛ با خرید هر ۵۰۰ هزار تومان از این بازارها یک کد قرعه‌کشی برای شهروندان ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک دستگاه خودرو کوئیک، ۱۰ موتور برقی و ۳۱۳ بن خرید معادل فاکتور خرید شهروندان از جمله این جوایز است، تاکید کرد: پیامک فروش کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت روزانه در بازارهای روز کوثر برای همشهریان اصفهانی ارسال می‌شود.

کد خبر 749291

دیگر خبرها

  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی