Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره اجرای قانون تفکیک ساعات تمرینی ورزشکاران زن و مرد در ورزشگاه آفتاب انقلاب اظهار داشت:  ما برای  راحتی بانوان دو و میدانی کار و  تمرین آن‌ها  با مربیان خانم  تصمیم گرفتیم که زمان تمرین دوندگان آقا و خانم را از هم جدا کنیم. البته ساعت تمرین را به صورت مساوی تقسیم کردیم که حق بانوان ضایع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

بیشتر بخوانید

صیامی: مسابقات قهرمانی دو و میدانی ترکیه کیفیت بالایی خواهد داشت

فدراسیون دوومیدانی به تازگی جدول زمان‌بندی تمرینی را به ورزشکاران و مربیان این رشته ابلاغ کرده است که تنها مطابق با آن حق حضور در پیست دو و میدانی ورزشگاه آفتاب انقلاب را دارند. براساس این برنامه زمان تمرین بانوان و آقایان دو و میدانی کار تفکیک شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی هاشم صیامی ورزشگاه انقلاب دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان ایران پس از مسابقات قهرمانی کشور از ۱۲ اردیبهشت تا امروز ۱۶ اردیبهشت برگزار شد.   پس از تمرین ۵ روزه، قایقرانان کایاک صبح امروز در آزمون انتخابی شرکت کردند.   این آزمون در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در بخش آقایان و ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در بخش بانوان برگزار شد.   نتایج این آزمون در کمیته فنی بررسی می‌شود و برای ادامه روند اردو‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.   ….   در کایاک ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۳:۴۷.۶۸ دقیقه، در کایاک ۱۰۰۰ متر جوانان مردان محراب آسایش خورشید با زامن ۳:۵۸.۶۰ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال بانوان تانیا کارگرپور با زمان ۲:۰۰.۷۷ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۲:۰۶.۲۳ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۱:۴۵.۵۴ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان محراب آسایش خورشید با زمان ۱:۴۹.۶۳ دقیقه، در کایاک ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال تانیا کارگرپور با زمان ۴۵.۴۱ ثانیه و در کایاک ۲۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۴۶.۱۱ ثانیه در رده نخست قرار گرفتند. ­

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • بهترین زمان مصرف پروتئین چه وقت است؟ قبل یا بعد از تمرین؟
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال