Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:02:53 GMT

سعودی‌ها به دنبال خرید چلسی از آبراموویچ

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۵۷۰۱

سعودی‌ها به دنبال خرید چلسی از آبراموویچ

عربستانی‌ها هم برای خرید سهام باشگاه چلسی دست به کار شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین، رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی به خاطر ارتباط نزدیکش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تحت‌فشار سیاسی قرار گرفته است، به همین خاطر اعلام کرده قصد فروش این باشگاه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در سال 2003 این باشگاه انگلیسی را خرید، اخیراً از سمت ریاست باشگاه چلسی کناره‌گیری کرد و اکنون در حال فروش دارایی‌هایش در انگلیس است تا توسط دولت بریتانیا مصادره نشود.

بر اساس گزارش سایت «گل»؛ یک کنسرسیوم خصوصی به رهبری رسانه‌های عربستانی علاقه خود را برای خرید چلسی ثبت کرده است. گفته می‌شود حداقل 10 خریدار جدی وجود دارد که نسبت به خرید سهام باشگاه چلسی علاقه‌مند هستند. طبق این گزارش، این کنسرسیوم خصوصی صندوقی است که به شدت در تأمین مالی رسانه‌ها، تبلیغات و برندهای ورزشی در سراسر جهان نقش دارد و اکنون علاقه‌مند به خرید چلسی است.  

آنها با داشتن دفاتری در دبی، امارات و عربستان سعودی، می‌توانند به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای در کنترل گرفتن باشگاه چلسی و ادامه روند موفقیت‌آمیز سال‌های اخیرش باشند. جو راویچ مدیرعامل «گروه راین» که بانک مسؤل فروش باشگاه چلسی است اما اعلام کرده‌ که عجله‌ای برای فروش این باشگاه ندارند.  

رومن آبراموویچ قصد دارد از مالکان جدید در مورد برنامه‌های آنها برای آینده این باشگاه ضمانت بگیرد و اطمینان حاصل کند که این باشگاه به افراد مناسبی واگذار می‌شود و چلسی به موفقیش در سطح اول فوتبال انگلیس و اروپا ادامه خواهد داد.

دریافت پیام تبریک از ستاره برزیلی چلسی با پرداخت تنها 11 پوند!

نشریه انگلیسی «سان» پیش از این مدعی شده بود که رومن آبراموویچ اولین پیشنهاد محسن بایراک تاجر ترکیه‌ای برای خرید باشگاه چلسی را رد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی چلسی اخبار عربستان سعودی چلسی باشگاه چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

 محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!