Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی عصر سه‌شنبه (16 اسفندماه) در منازل جانبازان سرافراز «علیرضا پهلوان مقدم» و «محمد کریمی» حضور یافت و ضمن گفتگو با این جانبازان گران‌قدر، به مقام ایثارگران و رزمندگان معزز دوران دفاع مقدس و مدافع حرم ادای احترام و فداکاری‌های آنان در راه دفاع از اسلام و آرمان‌های انسانی و دینی را ارج نهاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان قدس رضوی با حضور در منزل جانباز دوران دفاع مقدس «علیرضا پهلوان مقدم»، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، تداوم راه جانبازان و شهدا در صیانت از ارزش‌های اسلامی و حفاظت از کشور را وظیفه‌ای بر دوش آحاد ملت دانست و ابراز کرد: رشادت‌های بی‌بدیل، صبر، ازخودگذشتگی و مقاومت جانبازان و رزمندگان سرافراز در عرصه نبرد حق علیه باطل که موجب بقا و حفظ عزت کشور شد، باید ثبت و به نسل آینده منتقل شود.

وی امنیت و آسایش امروز را مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و جانبازان دانست و ابراز کرد: رزمندگان، جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس با رشادت‌های بی‌بدیل خود از امنیت، عزت و آزادی این کشور دفاع کردند لذا نه تنها نسل امروز بلکه نسل‌های آینده نیز مدیون این عزیزان هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی همچنین در دیدار با جانباز مدافع حرم «محمد کریمی»، بر لزوم زنده نگه‌داشتن دلاور مردی‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم تأکید و ابراز کرد: مدافعان حرم با مجاهدت‌ها و فداکاری‌های خود اجازه ندادند داعش که نسل بنی امیه است، یکبار دیگر به حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) تعدی و جسارت کند.

وی با بیان اینکه جانبازان مدافع حرم سلامت و جوانی خود را در راه دفاع از اسلام و اهل‌بیت پیغمبر(ص) صرف کردند لذا در پیشگاه خداوند محبوب هستند، عنوان کرد: مدافعان حرم ثابت کردند که اگر در سال 61 هجری قمری نیز بودند از امام حسین(ع) در کربلا دفاع می‌کردند، لذا این عزیزان همانند شهدای روز عاشورا مشمول عنایت و شفاعت حضرت زهرا(س) خواهند شد.

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار نقش برجسته خانواده معزز جانبازان را یادآور شد و ابراز کرد: سختی‌ها و رنج‌هایی که جانبازان سرافراز و خانواده بزرگوار آنان در پرستاری از ایشان متحمل می‌شوند، جایگاه و پاداش ممتازی نزد پروردگار متعال دارد.

کد خبر 1610468

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی مشهد آستان قدس رضوی احمد مروی جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران