Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد.

به گزارش شانا، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی و جانبازان در ساختمان غدیر شرکت ملی پالایش و پخش، عصر روز دوشنبه (۱۶ اسفندماه) با حضور سیدمحمد حسینی، معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ‌جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش و نمایندگان ادیان توحیدی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی زیار، سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی سخنانی در این آیین گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما مدیون جانفشانی این عزیزان و خانواده‌های آنان هستیم.

وی افزود: خانواده صنعت پالایش و پخش به‌عنوان سنگربان تولید انتقال و توزیع سوخت، گرمابخش منازل هموطنان خود هستند.

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تأکید کرد: شهید اول این صنعت نواب صفوی از افتخارات این صنعت است و ۴۴۴ شهید از مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دوران دفاع مقدس جان خودشان را برای اعتلای کشور تقدیم کرده‌اند و ان‌شاءالله به برکت خون این عزیزان ما بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و بتوانیم با همه وجود خدمتگزار هموطنان خود باشیم.

اقدام‌های مفید وزارت نفت  در ۶ ماه نخست دولت سیزدهم

سیدمحمد حسینی، معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس نیز با حضور در این آیین با بیان اینکه صنعت نفت منتظر مذاکرات وین نمانده است، گفت: در دوران انقلاب نقش کارکنان، کارگران و مهندسان صنعت نفت در مغلوب ساختن رژیم ستمشاهی، همچنین در هشت سال جنگ تحمیلی در برهه جنگ نفتکش‌ها بسیار مؤثر و ارزشمند بود.

وی افزود: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ۴۴۴ شهید و بیش از هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس با بیان اینکه اقدام‌های مفیدی در ۶ ماه نخست دولت سیزدهم توسط وزارت نفت انجام شده است، تأکید کرد: گزارش‌هایی که توسط وزیر نفت در دولت به‌صورت مستمر ارائه می‌شود، مؤید همین امر است و امضای ۴۵ قرارداد و تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵.۶ میلیارد دلار کار بزرگی است که نشان می‌دهد صنعت نفت منتظر مذاکرات وین نمانده است.

حسینی اظهار کرد: ما معطل نمی‌شویم و به سمت بی‌اثر کردن تحریم‌ها حرکت می‌کنیم و البته مذاکره نیز در جای خود انجام می‌شود.

در پایان این مراسم از ۱۰ خانواده ایثارگران ادیان و ۱۰ نفر از جانبازان همکار در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران قدردانی شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران علی زیار معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران معاون رئیس جمهوری شهدا و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند