Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس  در جریان این مراسم گفت: با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات خیرین، دولتی و امدادی و از سرفصل های زکات، صدقات و اکرام ۱۸۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان شهرستان لامرد در بخش های اشکنان، مرکزی، علامرودشت و خیرگو به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تا به امروز بیش از۱۶ هزار و ۹۰۰طرح  مددجویان تحت حمایت امداد در سراسر استان فارس اجرا شده که بیش از ۲۲هزار و ۸۰۰ شغل به صورت مستقیم ایجاد شده است.

بذرافشان گفت: تا کنون بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در استان فارس هزینه شده است که پیش بینی می کنیم تا پایان امسال حداقل ۲۴ هزارفرصت شغلی در حوزه اشتغال ایجاد شود که موجب توانمند سازی خانواده های تحت حمایت می شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در این سفر ضمن بازدید از طرح های اشتغال زا در شهرستان با فرماندار و ائمه جمعه لامرد، اشکنان، علامرودشت و جمعی از خانواده های مددجویان تحت حمایت این نهاد دیدار کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مسکن استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد