Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از اجرای ۳ هزار و ۴۱۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبر داد و گفت: وقتی کار جهادی ضمیمه روحیه انقلابی می‌شود نتیجه آن کام مردم را شیرین خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با تاکید بر اینکه این انقلاب ریشه در قیام سیدالشهدا(ع) دارد، اظهار کرد: دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن برعهده سپاه است، یکی از اهدافی که امام(ره) برای تشکیل سپاه داشت، نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی بود چراکه این انقلاب هم ریشه در قیام سیدالشهدا(ع) و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از مظلومین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اصل صد و پنجاه قانون اساسی جمهوری اسلامی، دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب به عهده سپاه است. فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: از بدو انقلاب سازماندهی و آموزش نیروهای مردمی به عهده سپاه گذاشته شد و این برای ما افتخار است که نیروهای مردمی را سازماندهی کنیم، آموزش دهیم تا در آن مقطع تاریخی از زمان به دفاع از انقلاب بپردازند. ملک شاهکوهی گفت: سالانه تعدادی از بسیجیان را جذب میکنیم و در قالب گروه‌های جهادی و سند انتظار بسیج و طرح اعتلای بسیج آموزش میدهیم تا برای ایجاد حکومت تمدن اسلامی تربیت می شوند. وی ادامه داد: یکی از کارهایی که سپاه نینوا استان انجام می دهد، بحث پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی است. فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به راه اندازی ۳ هزار و ۴۱۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: ساخت و بازسازی خانه های آسیب دیده، جاده های بین مزارع،  آب رسانی، راه سازی، فضایی ورزشی توسط قرارگاه پیشرفت ایجاد کرده است. ملک شاهکوهی از افتتاح ۱۸۷ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در سال جاری خبر داد و افزود: در سال آینده ۴۲۳ روستا را با همکاری آبفای استان آبرسانی خواهیم کرد. وی بیان کرد: در بحث کرونا اقدامات خوبی انجام دادیم که میتوان از ضد عفونی و امن سازی ۱۰۳ هزار باب مناطق مختلف، توزیع سه میلیون بسته ماسک و دستکش،  فعال سازی ۷۵۶ کارگاه تولید ماسک و... نام برد. فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در پالایش، رصد و جدا سازی کسانی که به کرونا مبتلا شده بودند اقدامات مفیدی انجام شد و برای این عزیزان پیک های موتوری بسیج، مایحتاج آنها را تامین می کردند. ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه دشمن با تمام قدرت دنبال ضربه زدن به سپاه است، افزود: ما از این خوشحالیم که سپاه کار خود را آنقدر خوب انجام داده است که آنها را خشمناک کرده است. وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که ما انجام می دهیم بحث جذب نوجوانان در پایگاههای بسیج است، گفت: ایجاد محله اسلامی جزو ماموریت‌های ما می باشد.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان پروژه عمرانی و محرومیت زدایی دفاع از انقلاب ملک شاهکوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، «کنستانتینو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمباوه با امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار با اشاره به سفر سال گذشته رئیس جمهور ایران به «حراره» و سفر آتی رئیس جمهور زیمباوه به تهران اظهار داشت: این تعاملات نشان‌دهنده اهمیتی است که دو کشور در سطوح عالی برای توسعه روابط فی‌مابین قائل هستند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سوابق تاریخی روابط ایران و زیمباوه، یادآور شد: حدود ۱۰ سال پیش وزارت دفاع ایران، میزبان جناب آقای «مانانگا گوا» رئیس جمهور بود که در آن زمان ایشان به عنوان وزیر دفاع به تهران سفر کردند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی، قاره آفریقا در سیاست خارجی کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است، گفت: این جایگاه متأثر از جوهره انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کشورهای مستقل و انقلابی از یک سو و تلاش کشورهای آفریقایی جهت کسب استقلال از کشورهای استعمارگر و سلطه‌طلب بوده است.

امیر آشتیانی ادامه داد: در میان کشورهای انقلابی، کشور زیمباوه به دلیل رهبران و مردم انقلابی، حفظ روحیه استقلال‌طلبی، مبارزه با استعمار نقش مثبت و سازنده‌ای که در منطقه جنوب آفریقا ایفا می‌کند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وزیر دفاع تأکید کرد: وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران اراده خود را جهت برقراری روابط دوستانه با تمامی کشورهای آفریقایی به‌ویژه کشورهای مستقل و انقلابی زیمباوه اعلام می‌کند.

وی با اشاره به پدیده تروریسم به عنوان یکی از مهم‌ترین تهدیدات امنیت منطقه و محیط بین‌الملل اظهار داشت: متأسفانه شاهد استانداردهای دوگانه دنیای غرب در قبال تروریسم هستیم.

امیر آشتیانی با اشاره به کشتار وحشیانه و قتل عام نزدیک به ۴۰ هزار نفر از مردم و به‌ویژه کودکان فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به سبب حمایت آمریکا و کشورهای غربی و همچنین سکوت نهادها و مجامع بین‌المللی گفت: بر همه کشورهای آزاد و مستقل لازم است تا ضمن اعلام انزجار خود از اقدامات این رژیم، اقدامات عملی خود را درخصوص توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی به کار گیرند.

معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز در این دیدار با ابراز تسلیت بابت شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در حمله به کنسولگری ایران و محکوم کردن این اقدام توسط رژیم صهیونیستی گفت: حمله اخیر اسرائیل به فلسطین نیز نشان‌دهنده سیاست‌های دو گانه و یک بام و دو هوای غرب است.

کنستانتینو چیونگا با بیان اینکه ایران و زیمباوه تحت تأثیر تحریم‌های کشورهای غربی هستند، گفت: ایران از شرکای زیمباوه است و آمادگی داریم در زمینه همکاری‌های دفاعی و اقتصادی روابط خود با ایران را توسعه دهیم.

وی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور زیمباوه به تهران گفت: این سفر نقطه عطفی در توسعه روابط بین ایران و زیمباوه خواهد بود.

معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ریاست زیمباه بر اتحادیه اقتصادی جنوب غرب آفریقا (سادَک) گفت: این موضوع ظرفیت‌های زیمباوه را برای توسعه همکاری‌های اقتصادی با ایران بیشتر می‌کند.

در پایان این دیدار هر دو طرف با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و دفاعی و امنیتی دو طرف آمادگی خود را برای تبادل هیئت در زمینه‌های مختلف اعلام کردند.

کد خبر 6092264 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد