Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن داوری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی زنده یاد "فروغ السادات میرصدرایی" در مشهد افزود: در ارائه خدمات کتابخانه ای باید به نیازهای مناطق در حوزه اطلاعاتی و دانشی در حوزه فرهنگی عمومی جامعه توجه کرد.

وی اضافه کرد: ساخت کتابخانه عمومی در مناطق کم برخوردار و دورافتاده یکی از اتفاقات مهم فرهنگی و باعث رشد، شکوفایی و ایجاد سرگرمی های مناسب برای مردم این مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: توجه به مسائل فرهنگی و نیازهای دانشی به ویژه در مناطق کم برخودار و حاشیه شهر از اهمیت زیادی برخوردار است.
١٧ اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، فرماندار شهرستان مشهد در قالب طرح "کتابخانه گردی" از کتابخانه عمومی زنده یاد فروغ السادات میرصدرایی بازدید کرد.

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور براساس قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی مصوب ۱۳۸۲ متولی قانونی اداره کتابخانه‌های عمومی در ایران است.

کتابخانه عمومی فروغ السادات میرصدرایی توسط شهرداری مشهد در منطقه مهریز در بوستان اردیبهشت ساخته و به نهاد کتابخانه های عمومی کشور واگذار شده است.

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد نهاد كتابخانه های عمومی کشور شهرداری مشهد مشهد نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب کتابخانه عمومی عمومی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در شهرستان های جنوبی استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اردلان محمدپور افزود: این سامانه بارشی که از روز قبل وارد منطقه شده بود، از امروز تقویت شده و با خود افزایش ابر، رگبار باران بهار و رعد و برق را به همراه دارد و فعالیت آن تا روز شنبه هفته آینده تداوم دارد.

او اضافه کرد: با توجه رگباری بودن بارش ها در برخی مناطق احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد و دستگاه های ستاد بحران باید در آمادگی کامل باشند.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با فعالیت این سامانه بارشی در منطقه دمای هوای چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کرده و در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

 

 

دیگر خبرها

  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در شهرستان های جنوبی استان
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب