Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:54:32 GMT

اجلاس نماز در یزد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۶۲۹۴

اجلاس نماز در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین اجلاس استانی پس از دو سال وقفه به دلیل ویروس کرونا، ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۹ اسفند برگزار می‌شود.

سخنران مراسم حجت الاسلام قرائتی است که به صورت زنده از شبکه استانی یزد پخش خواهد شد.

تبلیغات محیطی و نصب آیات و روایات با محوریت قرآن در شهرستان‌ها، نامگذاری میدان نماز در شهرستان‌های استان، رونمایی از دو کتاب نماز ویژه نابینایان در روز برگزاری اجلاس نماز، غبارروبی نمازخانه‌های مدارس و مراکز بین راهی در این هفته با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل راهداری، برگزاری جشن تکلیف در مناطق مختلف استان، برگزاری مسابقه نماز در برنامه‌های صداو سیما مرکز یزد، مرخصی تشویقی زندانیان جرایم غیر عمد فعال و تجلیل از روحانیان مساجد و خیرین مسجدساز از برنامه‌های این اجلاس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5441982

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز مسجد اقامه نماز بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی درختکاری عکس استانها گرد و غبار ایلام شیوع کرونا مشهد جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد