Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:03:05 GMT

وارد کننده و تامین کننده مواد اولیه شیمیایی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۶۳۱۸

وارد کننده و تامین کننده مواد اولیه شیمیایی

مواد اولیه، ورودی یا منابعی هستند که تولیدکنندگان برای تولید محصولات نهایی خود از آن‌ها بهره می‌برند؛ یا به بیان دیگر، این مواد، مانند شمش خام فلز یا مواد شیمیایی تصفیه نشده، فرآوری نشده‌اند و صنایع مختلف مواد در فرآیندهای مختلف، برای تولید کالای نهایی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند تا در نهایت به دست مصرف کننده برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایمن سبز، طیف وسیعی از مواد اولیه با قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت در بازار وجود دارد. تولیدکنندگان مواد اولیه­ی شیمیایی، طیف وسیعی از مواد اولیه­ ی خام دارند که بنا به توازن بازار، آن­ها را بین تامین کنندگان مواد شیمیایی تقسیم می­ کنند. تامین کنندگان نیز این مواد شیمیایی اولیه را در بازار صنایع پایین دستی برای تولید محصولات نهایی عرضه می­ کنند.

مواد اولیه شیمیایی چه کاربردهایی دارند؟

مواد شیمیایی در صنایع داروسازی برای تولید داروها و تحقیقات برای ساخت داروهای جدید به وفور استفاده می­ شوند.

مواد شیمیایی در صنایع پلیمری به منظور تولید محصولات شیمیایی مانند پلاستیک، لاستیک و انواع پلیمرها و سنتز رزین‌ها کاربرد دارند.

ساخت محصولات بهداشتی، تولید رنگ­ها و جوهرها، استفاده در پوشش­های محافظتی، تولید شوینده ­ها و ضدعفونی کننده­ ها، تولید سموم کشاورزی و کودهای شیمیایی و تولید بسیاری مواد دیگر نیز از مواردی هستند که به مواد اولیه‌ی شیمیایی نیاز دارند.

همچنین مواد شیمیایی در صنایع غذایی برای تولید رنگ­های خوراکی، طعم دهنده­ها و خوشبو کننده­ ها و... استفاده می­ شوند. همچنین در تولید پوشاک و رنگرزی آن­ها طیف وسیعی از کاربردهای مواد شیمیایی می­ توان یافت.

از مواد اولیه شیمیایی در آزمایشگاه ­های تحقیقاتی نیز به منظور نگهداری نمونه­ ها، ساخت محصولات آزمایشی قبل از تولید انبوه، تحقیق بر روی انواع بافت­ها و سلول­ها، رقیق­کردن نمونه­ ها، شناسایی مواد مختلف و موارد دیگر استفاده می ­شود.

شرکت ایمن سبز: وارد کننده مواد اولیه شیمیایی

شرکت ایمن سبز به عنوان یک شرکت بازرگانی معتبر و با سابقه در زمینه تامین مواد اولیه شیمیایی، به رابطی قابل اعتماد برای بر طرف کردن نیاز مصرف کنندگان داخلی مواد  شیمیایی تبدیل شده است. این شرکت در سال ۱۳۸۴، با هدف تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع شیمیایی تاسیس شده است.

این شرکت با انجام بازرسی های کمی و کیفی هم در کشور مبدأ و هم در مقصد توسط شرکت های معتبر بازرسی بین المللی، سعی در ارائه‌ی محصولات با کیفیت و مرغوب به خریداران دارد.  نظارت مستمر و کنترل دقیق بر نحوه انبارداری و نگهداری کالاهای وارداتی مواد اولیه شیمیایی از استانداردهای اصلی و رویه‌ی اصولی این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت ایمن سبز، به عنوان وارد کننده‌ی معتبر مواد شیمیایی، با داشتن دفاتر فعال مستقر در  آلمان و امارات متحده عربی در راستای تأمین مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز صنایع رنگ و رزین، چسب، مرکب وجوهر، چاپ، شیمی ساختمان و دارو سازی، با معتبرترین شرکت‌های تامین کننده‌ی خارجی همکاری می‌نماید.

شرکت ایمن سبز پرشیا، مجموعه‌ی وسیعی از مواد شیمیایی بسیار با کیفیت را  در سریع‌ترین زمان ممکن، در اختیار تولیدکنندگان صنایع مختلف قرار می‎دهد. در ادامه برخی از مهم‌ترین محصولات شرکت ایمن سبز به عنوان وارد کننده مواد شیمیایی را ملاحظه می فرمایید:

ایزوپروپیل الکل اتیل گلایکول بوتیل گلایکول متوکسی پروپیل استات متوکسی پروپانول سیکلوهگزانون حلال چاپ شوینده توربین zok ۲۷ خمیر پیگمنت آلومینیوم

شرکت ایمن سبز پرشیا به عنوان یک تامین کننده مواد شیمیایی معتبر و با سابقه، هر کدام از محصولات نام برده و بسیاری از مواد اولیه شیمیایی دیگر را با کیفیت بسیار بالا از طریق تامین کنندگان معتبر خارجی تهیه و با زمانبندی مناسب به دست خریداران محترم می‌رساند.

سخن پایانی

شرکت ایمن سبز با در نظر گرفتن تمامی استانداردها، امکان دسترسی به طیف گسترده ای از مواد اولیه شیمیایی، از جمله انواع حلال مانند اتیل گلایکول، بوتیل گلایکول، ایزوپروپیل الکل، سیکلوهگزانون، متوکسی پروپیل استات، متوکسی پروپانول و ... را فرآهم آورده است. همچنین این شرکت در واردات و تامین انواع رنگدانه ها و فیلر مانند خمیر پیگمنت آلومینیوم و شوینده های صنعتی مانند شوینده توربین zok ۲۷ نیز فعالیت گسترده‌ای داشته و آماده‌ی انجام همکاری با تولیدکنندگان محترم از صنایع مختلف می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مواد اولیه شیمیایی مواد اولیه شیمیایی مواد اولیه مواد شیمیایی کننده مواد وارد کننده برای تولید ی معتبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه از محل صادرات ۵۰۰ هزار تن محصول تولیدی در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ هزار میلیون دلار ارزآوری برای کشور حاصل شده است، گفت: دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت برای تولید محصولات باکیفیت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که نقشی مهم در تکمیل زنجیره ارزش و توسعه سبد صادراتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، فرهاد امین‌دهقان در نشستی خبری که ظهر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه) با حضور اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برگزار شد، بیان کرد: این شرکت سال گذشته با ۱۰۰ درصد ظرفیت، ۷۴۶ هزار تن تولید محصول داشته که از این مقدار ۵۰۰ هزار تن آن به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به تمرکز این شرکت برای به‌دست آوردن بازار آفریقا گفت: این شرکت هم‌اکنون محصولات خود را به ۱۱ کشور دنیا از جمله هند، چین، امارات،‌ کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی صادر می‌کند.

مدیرعامل نفت سپاهان با تأکید بر اینکه تولید محصولات باکیفیت در نفت سپاهان در اولویت اصلی قرار دارد،‌ افزود: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پایه در منطقه خاورمیانه، کیفیت را به جای تنوع محصولات سرلوحه کار خود قرار داده است.

امین‌دهقان در تشریح گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد: شرکت نفت سپاهان پارسال ۲۴۰ هزار تن محصول را در بازار داخل عرضه کرد.

پیشرفت ۹۰ درصدی ۲ پروژه مهم صادراتی نفت سپاهان

وی همچنین از بهره‌برداری از دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروژه‌های FRW (پارافین‌های مدیکال گرید) و TDAE (تولید روغن فرآیند سبز) هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل نفت سپاهان همچنین از تشکیل معاونت طرح و توسعه برای استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: هدف از همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، افزون بر افزایش کیفیت محصولات، تولید محصول خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهینامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

به گزارش شانا، شرکت نفت سپاهان از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده روغن پایه گروه یک در خاورمیانه است و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن روغن و انواع فرآورده مازاد بر نیاز کشور را به کشورهای شرق آسیا، هند، امارات و... صادر می‌کند.

دیگر خبرها

  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه