Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفتار غیر حرفه‌ای کریستیانو رونالدو، در بازی دو روز پیش تیمش شک و تردیدهایی در هواداران به وجود آورده است.

کریستیانو رونالدو، دو روز پیش، به جای تماشای دیدار منچستر یونایتد با منچسترسیتی، به پرتغال بازگشت و این اولین باری نیست که وی از هم تیمی هایش جدا می‌ شود و آنها را ترک می‌ کند. در اینجا به مواردی از این دست اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفداری| به گزارش فوتبال ایتالیا فوق ستاره 37 ساله پرتغالی سابقه‌ بدی در این زمینه دارد و در طول سه سال حضورش در یوونتوس بارها تیم و هم تیمی هایش را ترک کرده و آنها را تنها گذاشته است. در این جا پنج رخداد متمایز به طور خاص بررسی می شوند؛ این موارد می‌توانند ثابت کنند که چرا در تعهد این بازیکن نسبت به شیاطین سرخ، پس از یک فصل سخت، شک ها و تردید هایی ایجاد شده است.

1- برداشت نوعی قارچ

در اکتبر 2019، مائوریتزیو ساری، سرمربی وقت یوونتوس، تصمیم گرفت به رونالدو در یک بازی خارج از خانه مقابل لچه استراحت بدهد. البته رونالدو به جای پیوستن به تیم، در تورین ماند و تصمیم گرفت به جستجو و برداشت نوعی قارچ خوراکی در حومه‌ ی شهر برود. این در حالی بود که یوونتوس در آن بازی یک تساوی ناامیدکننده 1-1 را به دست آورد. بسیاری از هواداران تصمیم او برای تفریح و استراحت در عوض اینکه به تیم بپیوندد و نیمکت نشین باشد و احتمالاً در نیمه دوم برای کمک به کسب پیروزی وارد زمین شود را زیر سوال بردند.

2- خروج زودهنگام از استادیوم بعد تعویضش مقابل میلان

دو هفته پس از برداشت قارچ، ساری در دقیقه 55 بازی خانگی مقابل میلان، رونالدو را از زمین بیرون آورد که در آن زمان بازی هنوز 0-0 مساوی بود. او جای خود را به پائولو دیبالایی داد که 22 دقیقه بعد گل برتری یوونتوس در آن بازی را به ثمر رساند. بازیکن سابق رئال مادرید تحت تأثیر تصمیم مربی خود قرار نگرفت و پس از تعویض، به جای تماشای بازی از روی نیمکت، ورزشگاه آلیانز را ترک کرد.

3- پرواز به پرتغال

در ماه مارس سال 2020 میلادی، درست قبل از اولین قرنطینه سراسری در ایتالیا، رونالدو به پرتغال رفت تا نزدیک مادرش در مادیرا باشد. وقتی چند روز بعد خبر مثبت شدن تست دنیله روگانی منتشر شد، مدتی می شد که رونالدو در خانه بود. او همچنین اولین بازیکن خارجی یوونتوس بود که کشور ایتالیا را ترک کرده بود. پس از چندی نتیجه‌ تست کرونای او مثبت اعلام و در مادیرا قرنطینه شد.

بسیاری رونالدو را متهم کردند که پروتکل‌های کووید را جدی نمی‌ گرفت و تصمیم او بدون شک باعث شد تا دیگر بازیکنانِ خارجیِ یوونتوس در روزها و هفته‌های بعد ایتالیا را ترک کنند.

4- یک ملاقات پس از بازی مقابل میلان

بعد از باخت 3-0 مقابل روسونری در ماه می سال گذشته میلادی، رونالدو با آندره آ آنیلی و جان الکان در مارانلو دیدار کرد. بسیاری از هم تیمی های او از برگزاری چنین ملاقاتی راضی نبودند، اگرچه طبق گزارشات، این ملاقات از قبل برنامه ریزی شده بود و قرار بود بدون توجه به نتیجه بازی مقابل میلان صورت پذیرد.

5- جدایی و خروج از یوونتوس 

رونالدو تابستان گذشته یوونتوس را در میان طوفانی از هرج و مرج ترک کرد و به طور باورنکردنی‌ ای مشخص نبود که آینده او در کدام تیم رقم می‌خورد.

او فصل را با بیانکونری آغاز کرد و 30 دقیقه در تساوی 2-2 تیمش مقابل اودینزه به میدان رفت. این درحالی بود که آن زمان اصلا مشخص نبود، رونالدو خواستار جدایی از یوونتوس و انتقال به تیم دیگری است.

به نظر می رسید ستاره پرتغالی در آستانه پیوستن به منچسترسیتی و آغاز همکاری با پپ گواردیولا باشد ولی در نهایت او به اولدترافورد بازگشت و هم تیمی های خود در یوونتوس را در تاریکی مطلقی از ترس و نگرانی و بهت رها کرد.

اخبار داغ 

کارت قرمز امین قاسمی نژاد؛ صحنه‌ ای که کسی متوجه نشد روزبه چشمی از بازی با نفت آبادان محروم شد استفانو پیولی: اینتر شانس اصلی اسکودتو است؛ برای خرید ژیرو یک تماس ویدئویی کافی بود داوید دخیا: یک روز منچستریونایتد را به جایگاه واقعی‌اش بر می‌گردانیم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل میلان هم تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، باید تیمش را برای بازی دشوار مقابل بایرلورکوزن آماده کند. تیم ایتالیایی در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا باید به مصاف قهرمان بوندس‌لیگا برود.

ده‌‌روسی در مصاحبه‌ای با تلویزیون رم درباره این بازی گفت:‌"ما هیجان زده‌ایم، خوشحالیم که یک شب فراموش نشدنی دیگر را در مقابل هواداران‌مان تجربه می‌‌کنیم، آگاهیم که چالش بسیار سختی خواهد بود، اما صعود دور از دسترس نیست."

روحیه تیم؟

بعد از تساوی مقابل ناپولی گفتم باید همیشه سرزنده باشیم، همیشه باید قوی باشیم، اما لحظه‌ای وجود دارد که بازیکنان از نظر فیزیولوژیکی می‌توانند کمتر درخشان باشند، همچنین این هم تاثیرگذار است که آن‌ها بازیکنان پرفشارش را تجربه کرده‌اند. آن‌ها هدف بزرگی را دنبال می‌کند و انرژی زیادی را مصرف کرده‌اند.

وضعیت تیم در لیگ و اروپا؟

تیم‌های نزدیک و بالای ما در جدول ایتالیا خیلی خوب کار می‌کنند، بنابراین جدول لیگ به لطف آن‌ها بسیار هیجان انگیز است. لیگ اروپا یک موضوع جداگانه است، یک بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه دارید، هر تیمی در این دو مسابقه قوی‌تر باشد، برنده خواهد شد، نه اینکه در کل یک لیگ قوی باشد و بخواهد قهرمان شود.

وضعیت بازیکنان؟

روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ تمرین کردند و به نظر خوب بودند. اگر آن‌ها وضعیت خوبی  داشته باشند برای بازی در لیست قرار می‌گیرند.

بایر‌لورکوزن؟

چیزی که باید از آن ترسید وضعیت روحی آن‌هاست، چون آن‌ها تیمی هستند که هرگز شکست نمی‌خورند و به جای اینکه غرور داشته باشند، با ایمان ادامه می‌دهند و می‌خواهند شکست ناپذیر بمانند. تیمی که در وقت اضافه 20 گل به ثمر می‌رساند یعنی تیمی است که ویژگی‌ها، احساسات، دانش تاکتیکی و بازیکنانی با کیفیت عالی دارد.

شایستگی‌های ژابی آلونسو؟

آن‌ها تیمی هستند که در پایین جدول قرار داشتند و طی دو سال فوتبال خوب آن‌ها را به قهرمانی در آلمان رساند، چیزی که قبلاً هرگز آن را تجربه نکرده بودند و اکنون به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیده‌اند که یک کار بسیار سخت است.

دیگر خبرها

  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است