Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@23:29:37 GMT

پویش نذر ۲۰ هزار آش رشته در کرمانشاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۶۴۷۳

پویش نذر ۲۰ هزار آش رشته در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، پویش نذر ۲۰ هزار کاسه آش رشته به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت ولیعصر (عج) به همت خادمیاران رضوی، خیرین و عموم مردم در کرمانشاه برگزار می‌شود.

خیرین و مردم می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را به شماره ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۸۴۴۰۶۱ به نام آستان قدس رضوی واریز کنند و یا نذورات غیرنقدی خود را اعم از حبوبات و ظروف یکبار مصرف را به دفتر کانون خدمت رضوی تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به افرادی که نذورات و کمک‌های آنان بیش از ۳۰۰ هزار تومان باشد باشد فیش غذای تبرکی میهمان سرای حرم امام رضا (ع) اهدا می‌شود.

کد خبر 5441924

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه خادمیاران رضوی غذای نذری نیمه شعبان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی درختکاری عکس استانها گرد و غبار شیوع کرونا ایلام مشهد جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد