Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی از پلمب انبار نگهداری مواد مصرفی یکی از رستوران‌های معروف تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان - با حضور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی، بازرسان مرکز بهداشت شمال غرب تهران، سازمان تعزیرات حکومتی، کارشناس دامپزشکی و پلیس اماکن پایتخت، گشت نظارتی ویژه بازرسی از اصناف و رستوران‌های شمال تهران در منطقه فرحزاد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گشت از تعدادی رستوران‌های فرحزاد و همچنین انبار نگهداری اقلام مصرفی یکی از رستوران‌های تهران بازدید به عمل آمد.

رجبی راد، باز پرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی در حاشیه این بازدید گفت: در جریان این گشت، به همراه بازرسان مرکز بهداشت شمال غرب تهران، از باغچه رستوران‌های فرحزاد بازدید شد.

وی افزود: در بازدید از آشپزخانه یکی از رستوران‌ها مشخص شد، کلیه اقلام مواد غذایی، قبل حضور تیم بازرسی از رستوران خارج شده بود.

بررسی‌ها نشان داد برای اینکه اقلام این رستوران مورد بازرسی قرار نگیرند، قبل از رسیدن گشت ویژه، کارگران، اقلام را به داخل رودخانه ریخته بودند و این امر نشان دهنده فاقد سلامت غذایی اقلام مورد اشاره بود.

رجبی راد با اشاره به پلمب این واحد صنفی گفت این واحد فاقد مجوز فعالیت صنفی و جواز کسب بود. به شهروندان توصیه می‌کنیم که از حضور در رستوران‌های ناشناس و نامعتبر که صحت و سلامت مواد غذایی مورد استفاده آن‌ها، مشخص نیست اجتناب کنند.

تیم گشت نظارتی در ادامه به سراغ انبار نگهداری اقلام مصرفی یکی از رستوران‌های معروف تهران رفته و از محل بازرسی کردند.

رجبی راد در این باره گفت: در راستای برنامه عملیاتی داداسرای ناحیه ۲۶ تهران در خصوص بازرسی از اماکن و محل‌های نگهداری مواد غذایی و بهداشتی و در راستای دستورات دادستانی تهران، حسب گزارش مرکز بهداشت شمال غرب تهران، یک مورد انبار نگهداری مواد غذایی و پروتئینی شناسایی شد.

وی افزود: بنا به نظر کارشناسان سازمان بهداشت مقدار قابل توجهی موادغذایی و گوشت منجمد در یخچالی که فاقد دمای زیر صفر درجه بود، نگهداری می‌شد.

بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی تصریح کرد: گوشت‌ها همگی بدون هویت و مرغ‌ها به صورت گرم تهیه و به صورت غیر قانونی و غیر استاندارد انجماد سازی شده بودند.

وی با بیان اینکه سایر اقلام نگهداری شده فاقد تاریخ مصرف بودند، گفت: اقلام فاسد توسط مأموران مرکز بهداشت معدوم شدند.

رجبی راد بیان کرد: با بررسی مدارک هویتی متصدی این انبار مشخص شد که انبار مذکور متعلق به نگهداری اقلام مصرفی یکی از رستوران‌های معروف تهران است.

پس از این بازدید به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی، این انبار وسط مأموران مرکز بهداشت پلمب شد.

پیمان زارعی، کارشناس محیط سازمان بهداشت شمال غرب تهران، درباره مسائل بهداشتی و نگهداری اقلام غذایی در انبار مذکور گفت: بهداشت فردی کارگران این انبار رعایت نشده بود و کارت واکسن نداشتند، شرایط نگهداری موادغذایی در این واحد کاملا غیر مجاز و غیر بهداشتی بود.

وی افزود: اسانس‌ها و طعم‌دهنده‌های غیرمجاز در این انبار نگهداری شده بود و گوشت‌های قرمز نیز در یخچال این انبار با دمای نامناسب نگهداری میشدند.

کارشناس محیط سازمان بهداشت شمال غرب تهران گفت: اقلام تاریخ گذشته‌ای که در این انبار نگهداری میشدند، معدوم و همچنین بالغ بر ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ داخل سردخانه این انبار ضبط شد تا تعیین تکلیف شوند.

بیشتر بخوانید: بازدید گشت ویژه بازرسی از رستوران‌های فرحزاد

انتهای پیام/

برچسب ها: پلمب رستوران متخلف کشف گوشت فاسد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلمب رستوران متخلف کشف گوشت فاسد بهداشت شمال غرب تهران رستوران های فرحزاد انبار نگهداری نگهداری اقلام نگهداری مواد مرکز بهداشت مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است؛ اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد