Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، دومین نمایشگاه سراسری تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد از امروز، ١٧ اسفندماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان در اهواز گشایش یافت و تا ١٩ اسفندماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه بیش از ۵٠ واحد از ١٠ استان کشور حضور دارند که از این تعداد، ٣٨ واحد سازنده، ١٣ واحد تامین کننده و خدماتی و ١٩ واحد از شرکت‌های دانش بنیان هستند.

دو سالن نمایشگاهی با متراژ بیش از ۳ هزار متر مربع به این نمایشگاه اختصاص یافته است و همچنین حدود ۲۰ کارگاره آموزشی مرتبط با بحث صنعت فولاد در نمایشگاه برگزار خواهد شد.

رویکرد این نمایشگاه ارتباط مستقیم و بدون واسطه تامین کنندگان و تولیدکنندگان و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه است و متخصصان و علاقمندان به این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز دیدن کنند.

به گزارش ایسنا، افتتاحیه این نمایشگاه با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، آقارضا فتوحی معاون اقتصادی استانداری خوزستان و حسین نظری رئیس سازمان صمت خوزستان و نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان نمايشگاه صنعت فولاد صنعت فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و فولاد به نشانی fooladfc.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و فولاد در سامانه رسمی باشگاه فولاد خوزستان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و فولاد سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه فولاد خوزستان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط تراکتور و فولاد

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و فولاد را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladfc.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750593

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب