Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:25:37 GMT

سرپرست فرمانداری رفسنجان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۶۶۱۹

سرپرست فرمانداری رفسنجان معرفی شد

به گزارش ایرنا رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات علی اکبر پورمحمدی سرپرست سابق این فرمانداری در دوره تصدی این مسئولیت سرپرست جدید را معرفی کرد.

وی با بیان اینکه جناح دولت مردمی دکتر رییسی ، انقلاب، رهبری و استفاده از همه ظرفیت هاست تاکید کرد که در انتصابات در این دولت شایسته‌سالاری اصل مهم به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی اظهارداشت: در دولت مردمی یکی از دغدغه های مهم انتخاب فرماندارانی است که بر اساس گفتمان دولت کار شبانه روزی و خدمت صادقانه انجام می دهند و پای کار بایستند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه رسانه ها بازوی مدیران هستند اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در یکسال اخیر از فضای مجازی که رهاست گله داشته اند بنابراین در این زمینه همه باید پای کار بیایند و دوستان اصحاب رسانه هم توصیه می کنم رساله حقوق امام سجاد را مطالعه کنند و در فعالیتشان به کار گیرند.

جلالی با اشاره به اینکه رفسنجان در توسعه زیرساخت ها، صادرات غیرنفتی بویژه پسته، حوزه گردشگری و غیره زبانزد است تصریح کرد: سرپرست فرمانداری رفسنجان کارنامه درخشانی در مناطق محروم دارد و در نرماشیر حوزه زیرساختی را تقویت و نیروی انسانی مطلوبی تربیت کرده است.

وی با بیان اینکه رفسنجان شهر شهدای بزرگی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است اظهارداشت: تجدید میثاق با شهدا مخصوصا برای مدیران با عملکرد جهادی و تلاش در تحقق توسعه شهرستان به منصه ظهور می رسد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه همه باید خدمت برای مردم را قدر بدانیم خاطرنشان کرد: آقای مُشکی با نخبگان و اصحاب رسانه ضمن رعایت حقوق عامه ارتباط تنگاتنگ خواهد داشت و با برنامه کوتاه، میان و بلند مدت کار خود را پیش خواهد برد تا شهرستان به سمت اهداف روشن خود گام بردارد.

به گزارش ایرنا سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان که ۲۷ سال سابقه خدمت در وزارت کشور را داراست نیز در این مراسم تاکید کرد که همواره در هر مسئولیتی در چارچوب گفتمان انقلاب و منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده فعالیت های خود را معطوف به خدمت به مردم و رفع مشکلات کند.

مشکی بیان کرد: تلاش برای توسعه زیرساخت های رفسنجان با تمرکز بر روحیه وحدت، همدلی و همکاری با سایر مسئولان شهرستان در اولویت قرار دارد.

وی که پیش از این مسئولیت فرمانداری شهرستان نرماشیر در شرق استان کرمان را برعهده داشت تاکید کرد: رفسنجان باتوجه به ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و نام بزرگی که دارد از نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصاد کشور برخوردار است.

شهرستان رفسنجان با جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار نفر در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

سرپرست پیشین فرمانداری رفسنجان سوم اسفندماه امسال به علت نوع پاسخ به یک خبرنگار در نشست خبری توسط وزیر کشور برکنار شد؛ وی روز دوم اسفند در نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرنگار رسانه ای محلی با موضوع انتقال آب گفته بود:  «یکبار دیگر تکرار کنید در دهانت می زنم، حواست جمع باشد».

برچسب‌ها کرمان مراسم معارفه رفسنجان استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان مراسم معارفه رفسنجان کرمان مراسم معارفه رفسنجان استانداری کرمان فرمانداری رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی