Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول رحیمی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان فارس گفت: استان فارس همواره نقش مهمی در دفاع مقدس داشته و در علم پزشکی و گردشگری نیز پیشتاز بوده است.  

او گفت: پدافند غیرعامل همیشه رده دوم یا سوم بوده است و موردی که در بحث پدافند غیرعامل مورد توجه است اینکه خیلی در بحث پیشگیری کار نمی‌شود در حالی که بحث پدافند غیرعامل بحث پیشگیری و کاهش آسیب‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل به تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در استان‌ها و فارس اشاره و گفت: استان‌ها باید به این طرح‌ها بیشتر توجه کنند و در استان فارس نیز طرح باید در شان این استان این طرح بازبینی شود.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: مسئله مهم و اصلی امروز ایران کرونا است و از مجموعه استان فارس می‌خواهم که کاری کنند که بار از دوش درمان و هزینه‌بری برداشته شود، باید با این ویروس کنار بیاییم چراکه هر کشوری بتواند بیماری را مدیریت کند از کشور‌های قدرتمند می‌شود.  

رحیمی خطاب به مسئولان استان فارس گفت: عادی‌انگاری نکنید، اما از ظرفیت استان استفاده کنید، توصیه‌های بهداشتی را مدام بیان کنید تا هزینه‌های سنگین و بار را از دوش کادر درمان برداریم، این وضعیت با معیشت مردم گره خورده است باید مدیریت پیشگیری کرونا انجام شود.

او با بیان اینکه استان قطب پزشکی است و دیگر استان‌ها را پشتیبانی می‌کند، گفت: استان فارس از این جهت مشکلی ندارد و مانند دیگر استان‌ها نیست که کمبودی در حوزه پزشکی داشته باشد، اما باید پیشگیری در اولویت باشد.

رحیمی با اشاره به طرح جامع پدافند غیرعامل استان فارس گفت: انتظار این بود طرح جامع برش دستگاهی بخورد و برنامه‌های سال براساس طرح پیش‌بینی شود و هر دستگاه کمک دهد و بودجه را پیگیری کند تا باری از دوش استان برداشته شود.

او با بیان اینگه مکلف شده بود که دستگاه‌ها ۲ درصد از بودجه خود را به پدافندغیرعامل اختصاص دهد، اما در این تکلیف نیز اولویت با پدافند غیرعامل نبود، افزود: فرصت‌های زیادی در استان فارس داریم که دستورالعمل‌هایی برای جلوگیری از تبدیل به تهدید شدن این فرصت‌ها به استاندار فارس داده شد همچنین قرارگاه‌های پدافند غیرعامل باید تشکیل شود.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه انتظار است که سند استان فارس به روزتر شود، گفت: هزار و ۱۱۹ دارایی استان فارس در حوزه پدافند است و برش دستگاهی طرح جامع پدافند غیرعامل باید اجرایی شود و هر دستگاه باید در این زمینه ورود کنند و طرح ویژه خود را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تهیه برش دستگاه طرح جامع پدافند غیرعامل طرح جامع پدافند غیرعامل استان فارس استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعف نیز وجود داشته است.

یوسف صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهرکرد در دوره ششم، اظهار کرد: قضاوت شورای شهر ششم و مزیت آن نسبت به شوراهای قبلی باید توسط مردم صورت بگیرد، در این دوره نگرش‌های خوبی صورت گرفت و برنامه‌ریزی و تعیین چشم‌اندازهای سالیانه نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: طرح جامع مسکن، طرح جامع هدایت آب‌های سطحی، طرح جامع ترافیک و طرح جامع پسماند همگی با مطالبه‌گری و پیگیری‌های شورای شهر به شهرداری ابلاغ شدند همچنین در این دوره جلسات متعددی با مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نزدیک شدن دوباره مردم به دولت و شورا از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بروز بعضی اتفاقات نظیر فساد مالی مسئولان حس ناامیدی بین مردم و منتخبان خود را افزایش می‌دهد.

صادقی عنوان کرد: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعفی نیز وجود داشته است، اما در این دوره سعی شده است که طرحی که سربار مردم یا بیت‌المال باشد، رقم نخورد، هرچند برخی مسائل اقتصادی نظیر تورم که تمام مردم را به خود درگیر کرده، روی عملکرد شورا نیز تأثیر گذاشته است.

شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از شهرداری را بر عهده دارد

وی افزود: شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از دستگاه‌های مختلف به خصوص شهرداری را برعهده دارد و نباید عملکرد شهرداری را ملاک عملکرد شورا بدانیم.

عضو شورای‌شهر شهرکرد، عنوان کرد: شورای شهر یک رکن مبارک در جمهوری اسلامی است که عیار دموکراسی دینی را در جامعه بالا می‌برد و مردم از این نهاد توقع نقش‌آفرینی در سرنوشت کشور و حاکمیت را دارند و امیدواریم که به تدریج ملزومات دیگر شورا نیز تکمیل شود و این نهاد جایگاه اصلی خود را در جامعه پیدا کند.

کد خبر 748720

دیگر خبرها

  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری