Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@03:55:49 GMT

موسیقی نواحی ایران، ارکستردار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۶۷۵۰

موسیقی نواحی ایران، ارکستردار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ارکستر موسیقی نواحی ایران در هفته بزرگداشت حکیم نظامی، با نظامی‌خوانی معرفی و به سرپرستی پیمان بزرگ‌نیا، در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

ارکستر موسیقی نواحی ایران از ۴ سال گذشته با عنوان گروه «سازینه» شروع به تمرین و تحقیق کرده و از بخش‌هایی از موسیقی اقوام و نواحی ایران براساس ظرفیت‌ها و سازبندی‌ها، تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این ارکستر با حضور ۱۰ خواننده، ۷ محقق و پژوهشگر موسیقی نواحی ایران و ۴۵ نوازنده مطرح بین‌المللی انجام می‌شود. ضمن این که در این مراسم، از درگذشتگان موسیقی نواحی ایران یاد خواهد شد.

رونمایی از ارکستر نواحی ایران به همراه نظامی‌خوانی، امشب ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت انجام می‌شود.

۵۷۲۵۹

کد خبر 1610512

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی موسیقی نواحی تالار وحدت کنسرت موسیقی نواحی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم