Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،در این طرح که از امروز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه به مدت سه روز اجرا شده، رانا پلاس، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت مصوب و با موعد تحویل سه ماهه عرضه خواهد شد. 

در طرح فروش فوق العاده، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش فوق العاده باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد. مراسم قرعه‌کشی این طرح نیز در روز شنبه ۲۱ اسفندماه و همزمان با قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده برگزار خواهد شد.

کد خبر 662569 برچسب‌ها خودرو - قیمت خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی ایران خودرو خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی ایران خودرو خودرو ایرانی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!