Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@01:54:33 GMT

رندر خودروی فولکس واگن پاسات ۲۰۲۴ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۷۰۲۰

رندر خودروی فولکس واگن پاسات ۲۰۲۴ +عکس

رندر خودروی پاسات ۲۰۲۴ شرکت فولکس واگن توسط سایت روسی Kolesa به نمایش گذاشته شد.

به گزارش مشرق، کاهش فروش سدان‌های سایز متوسط باعث شد چندین خودروساز فروش خود را برای بازارهای منتخب محدود کنند یا این بخش را به کلی کنار بگذارند.

اما شرکت خودروساز آلمانی فولکس واگن نمی‌خواست یکی از قدیمی‌ترین خودروهای خود، یعنی خودروی پاسات را کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه حل فولکس واگن این است که عرضه این سدان را در بیشتر نقاط اروپا متوقف کند و با این خودرو، به عنوان یک استیشن واگن ادامه دهد.

در این راستا، به تازگی نسل بعدی خودروی Passat Variant در حال آزمایش با چهره جدید دیده شد. این خودرو در حال حاضر استتار زیادی دارد اما این نکته مانعی برای بررسی آن نیست.

گزارش ها حاکی از آن است که سایت روسی Kolesa.ru دست به کار شده و نشان داده که این خودرو بازطراحی شده، بدون پوشش چه شکلی خواهد بود. این نشریه روسی تخمین می‌زند که نسل بعدی پاسات از چراغ‌های جلویی مانند گلف برخوردار خواهد بود. همچنین رندر ارائه شده، خط سقف شیک تر و پنجره های بزرگتری را به نمایش گذاشته است.

در حال حاضر، نسل بعدی پاسات در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و اطلاعات کمی در مورد گزینه‌های پیشرانه آن وجود دارد. شایان ذکر است، شرکت فولکس واگن در آمریکا، تولید پاسات را برای مدل سال ۲۰۲۲ متوقف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت خودرو رندر فولکس واگن اخبار خودرو بازار خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)

 

 

 

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.   محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟