Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا شیخی؛ سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز درباره تعیین تکلیف پرستاران قراردادی بدون سهمیه و قراردادهای ۸۹ روزه گفت: به جهت اهمیت موضوع تبدیل وضعیت پرستاران قراردادی و ساماندهی نیروهای شرکتی و فوق العاده خاص آنها، در قالب طرحی در حال بررسی دقیق و همه جانبه آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت موضوع از این منظر است که فعالیت پرستاران مرتبط با سلامت مردم بوده و باید وضعیتشان تعیین تکلیف و تصمیمی عاقلانه در موردشان گرفته شود چراکه مدتهاست موضوع از طرف مجلس ابلاغ می‌شود ولی در عمل تاکنون این مهم توسط مسولین اجرایی، عملیاتی نشده است.

بیشتر بخوانید:

اعلام جزئیات اجرای قانون تعرفه‌گذاری پرستاران

وی عنوان کرد: در حوزه قراردادهای کارکنان و میزان دریافتی آنان در سطح کشور بی‌عدالتی‌هایی وجود دارد و همه به آن واقف هستیم. همان طور که آقای قالیباف هم گفتند این موضوع تنها در یک وزارتخانه نیست و در همه وزارتخانه‌ها وجود دارد، در برخی بخش‌ها حتی از جهت تخصص، تحصیلات و اثرگذاری کار نیروهای شرکتی موثرتر هستند اما در یک اتاق دریافتی نیروی رسمی به مراتب بیشتر از نیروی شرکتی است.

شیخی تاکید کرد: قراردادهای ۸۹ روزه یکی از اشکالات اصلی است که بارها هم گفته شده اما وزارت بهداشت هنوز در حال انجام است. و این سوال برای ما هم وجود دارد که چرا مسولین اجرایی در عمل اقدامی جهت ساماندهی به شرایط پرستاران و تبدیل وضعیت آنها انجام نمی شود. این موضوع مهم و جدی است و باید با دقت بیشتر، اما با اولویت بررسی شود. رئیس جمهور نیز همین دغدغه را دارند و به سازمان امور استخدامی و دارایی ابلاغ کرده‌اند. ما نیز طرحی با بیش از 180 امضا در مجلس برای ساماندهی استخدام کارکنان دولت داریم.

انتهای پیام/

پرستو خلعتبری کد خبر: 1132702 برچسب‌ها پرستار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد

رئیس باشگاه ناپولی دو گزینه جدید را برای هدایت این تیم در فصل آینده زیر نظر گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه رپوبلیکا و شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کردند که باشگاه ناپولی برای استخدام آنتونیو کونته به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم دچار تردید شده و اکنون استفانو پیولی و حتی دومنیکو تدسکو را به عنوان گزینه‌های جدیدش مد نظر گرفته است.

ناپولی از پایان فصل گذشته که لوچانو اسپالتی سرمربی وقت تیم به خاطر اختلافات شخصی با رئیس پرحاشیه‌ باشگاه، اورلیو دلورنتیس استعفا کرد، دیگر رنگ آرامش و ثبات را ندید و با وجود استخدام سه مربی - ابتدا رودی گارسیا، سپس والتر ماتزاری و پس از آن تدسکو - همچنان خارج از محدوده سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده پرسه می‌زند. در هفته‌های اخیر خبرهایی مبنی بر احتمال روی کار آمدن آنتونیو کونته به عنوان گزینه اصلی هدایت ناپولی مطرح شد و چندین منبع مختلف از توافق دو طرف خبر دادند که البته با توجه به خصوصیات اخلاقی کونته و دلورنتیس کنار آمدن این دو با یکدیگر خیلی دور از ذهن به نظر می‌رسید. گویا دلورنتیس هم اکنون به این باور رسیده است که شاید کار کردن با کونته سخت باشد و به همین دلیل به گزینه‌هایی جدید فکر می‌کند.

توافق نهایی کونته با ناپولی

سابقه کاری کونته نشان می‌دهد که مهمترین شرط او برای قبول هدایت یک تیم میزان مشخصی از سرمایه‌گذاری برای تقویت تیم و خرید یکسری بازیکنان خاص است. انعطاف پذیری کم او نیز مزید بر علت می‌شود تا بسیاری از تیم‌ها مخصوصاً آنهایی که رؤسای‌شان حرف اول و آخر را می‌زنند، تمایلی به استخدام این مربی ایتالیایی نداشته باشند. برعکس او استفانو پیولی سرمربی فعلی میلان که گفته می‌شود در پایان فصل برکنار خواهد شد، با معیارهای دلورنتیس همخوانی بیشتری دارد. او هنوز یک سال دیگر با روسونری قرارداد دارد و اگر به هر دلیلی استخدام او عملی نشود، دلورنتیس با تدسکو برای قطعی کردن قرارداد فعلی‌اش وارد مذاکره خواهد شد.

در این میان اسکای اسپورت مدعی شده که جان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا و وینچنزو ایتالیانو نیز در فهرست گزینه‌های ناپولی قرار دارند اما جدا شدن آنها از تیم‌های فعلی‌شان به خصوص گاسپرینی بسیار سخت به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت