Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@17:16:51 GMT

شهردارقدس به انتظارت مردم پاسخ دهد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۷۰۶۸

شهردارقدس به انتظارت مردم پاسخ دهد

شهردار جدید قدس به انتظارات مردم در حوزه ساخت و سازها ، بافت های فرسوده ، حوزه ترافیکی ، فضای سبز و حوزه فرهنگی پاسخ دهد.

 به گزارش ایران آنلاین ، وحید گلیکانی فرماندار قدس در مراسم معارفه شهردار قدس با تاکید برضرورت بکارگیری نیروهای متعهد ، توانمند و کارامد در حوزه مدیریت شهری گفت : مردم از شهردار جدید انتظار دارند با روحیه جهادی و با انگیزه وبا بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب در مسیر خدمت رسانی و فساد ستیزی حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساخت وسازهای غیراصولی و غیرمجاز را نیازمند کنترل و مدیریت دانست و گفت : شفاف سازی و تحقق دولت الکترونیک می تواند مدیریت شهری را در پاسخ گویی به مطالبات مردم کمک کند. 
هادی گورابی مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران نیز دراین مراسم توسعه همه جانبه وپیشرفت در عرصه های مختلف شهری را مورد تاکید قرار داد و گفت:تسریع در خدمت رسانی و توزیع عادلانه امکانات شهری و تحقق منابع درآمدی پایدار در جلب مشارکت و رضایتمندی مردم نقش مهم و اساسی دارد.وی  فساد ستیزی  رانیازمند مدیران سالم و علم و تجربه دانست .
گورابی بر ضرورت افزایش سهم اعتبارات عمرانی در شهرها تاکید کرد و گفت : 31درصد عمرانی و 69درصد هزینه جاری در این شهرمورد قبول نیست و باید سهم اعتبارات عمرانی افزایش یابد.
سعید شهلی شهردار جدید قدس نیز تحقق نشاط و امید در میان مردم و فساد ستیزی را سرلوله برنامه های مدیریت شهری در دور جدید دانست و گفت :عدالت محوری و افزایش سهم اعتبارات عمرانی در بودجه سال اینده لحاظ شده و پیگری و اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره با رشد جمعیت ومهاجرت ، زیرساخت های شهری و سرانه های عمومی را پاسخگوی نیازهای شهری و شهروندان  ندانست وبر تلاش و همکاری بیشتری تاکید کرد.
احداث کارخانه آسفالت ،مرکزتولید گل و گیاه به عنوان منابع درامدی پایدار ، جذب سرمایه گذار برای پروژه های مشارکتی و بافت های فرسوده ،افزایشش سرانه های عمومی وبه ویژه فضای سبز ،اصلاح طرح تفصیلی منطبق با شرایط موجود شهری ، ساماندهی ساخت و سازها و تهیه طرح جامع شهری را از برنامه های اساسی و محوری مدیریت شهری در این دوره عنوان کرد و گفت : برای عمران شهری و ارتقاء خدمات رسانی نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان و همدلی و تعامل همه مدیران شهرستانی و استانی هستیم.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان زرین دشت ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: ارزش کارگر، ارزشِ حیات جامعه است، یعنی هر قدر ما به قشر کارگر اهمیت بدهیم، به این قشر عزیز احترام بگذاریم در واقع به حیات جامعه ارزش قائل شده‌ایم.

امام جمعه زرین‌دشت افزود: لازم است که مسؤولان محترم چه در سطح شهرستان چه استان و چه کشوری مشکلات قشر کارگر را ببینند و با درک چالش‌های پیش روی آنها برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

خطیب جمعه زرین دشت متذکر شد: متأسفانه دیده می‌شود که کارگران مجبورند در ازای کار زیاد، میزان کمی دستمزد دریافت کنند که این خلاف عدالت است.

حجت الاسلام دروند پور در ادامه به در پیش بودن گرامیداشت هفته مقام معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلمین گرانقدر و کارگران عزیز، دو رکن مهم قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند که رسیدگی به مشکلات این دو قشر زحمتکش برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ضروری است.

لزوم تدابیر هوشمندانه برای ساماندهی مطالبات بر زمین مانده مدیریت شهری حاجی آباد

وی نهم اردیبهشت ماه مصادف با روز شوراها را به شوراهای محترم شهرستان زرین دشت تبریک گفت و بیان کرد: به اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد توصیه می‌کنم که نسبت به فضاسازی محیطی مبتنی بر شعائر اسلامی و مذهبی همت کنند چرا که یکی از راه‌های تبلیغ همین دیوارنویسی است.

خطیب جمعه زرین دشت خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای سبز شهری، تدابیر هوشمندانه برای اجرای پارک حاشیه‌ای ورودی شهر، ساماندهی جاده سلامت در مرکز شهرستان زرین دشت همه و همه در گروی تلاش جهادی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد است تا موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهروندی شود.

کد خبر 6089133

دیگر خبرها

  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک