Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با تاکیئد براینکه خانواده از ترکیب خودسرانه شوینده‌ها در خانه تکانی به جد پرهیز کنند گفت: اختلاط جوهر نمک با وایتکس گاز سمی آسیب‌ زننده دستگاه تنفسی ایجاد می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر جعفری روحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه اورژانس زنجان دارای یک پایگاه ایستگاه هوایی با یک هلی‌کوپتر است، اظهار داشت: این پایگاه به صورت ۲۴ ساعته در ایام تعطیلات نوروز فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۶۰ پایگاه زمینی نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهند داشت، افزود: ۲۲ پایگاه شهری و ۳۸ پایگاه جاده‌ای است و ۱۰۰ آمبولانس فعال با ۴۰۰ نیرو در کل استان ارائه خدمات خواهند نمود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه به طور میانگین از هر ۱۰۰ کیلومتر یک پایگاه وجود دارد و استان در این خصوص در حالت استاندارد قرار گرفته است، گفت: در ایام تعطیلات عید تمام نیرو‌ها و تجهیزات در حالت آماده باش و خدمات رسانی قرار دارند.

وی در ادامه با بیان به اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم و استفاده از شوینده‌ها خصوصا توسط بانوان بالا رفته است، تصریح کرد: توصیه اکید ما این است که افراد از شوینده‌ها در فضاهای بسته که امکان مسمومیت بالا است تا حد ممکن پرهیز کنند. با این وجود گاها این مواد برای شست‌وشوی حمام و سرویس بهداشتی بکار می‌رود و باید اصولی همچون بازگشایی در، پنجره‌ها و هواکش رعایت شود و ماسک نیز حتما استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه افراد از ترکیب خودسرانه شوینده‌ها اجتناب کنند، گفت: هیچ موقع ترکیب شوینده‌ها دلیل بر افزایش قدرت آن نیست، شوینده‌ها در صورت اختلاط بخار‌های سمی بیشتری ایجاد می‌کنند و عوارض بدی بر روی ریه‌ها خواهند داشت.

جعفری روحی با بیان اینکه ترکیب جوهر نمک با وایتکس که بانوان خانه‌دار بیشتر استفاده می‌کنند، عوارض تنفسی حادی ایجاد می‌کند و باید از این امر خودداری شود گفت: در اسفند ماه تاکنون سه مورد عارضه تنفسی در اثر استفاده از شوینده گزارش شده که افراد به بیمارستان اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شوینده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است.

آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

آلومینیوم اراک نسبت به بازی قبلی یک تغییر داشته و امیر نوری جای خود را به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و ابوالفضل سلیمانی به دلیل مصدومیت در فهرست تیم آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

ترکیب آلومینیوم به این شرح است:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم