Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

عبدالکریم جمیری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جامع بنادر شمالی استان بوشهر شامل بنادر گناوه، دیلم و ریگ با پیگیری‌ها و برگزاری نشست‌ها و بازدیدهای متعدد بالاخره در تیرماه به تصویب رسید.

به گزارش تین نیوز، وی اضافه کرد: این طرح با هدف ساماندهی فعالیت‌ها در افق ۱۵ ساله در هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی مصوب شد که بر اساس این طرح، زمینه برای فعالیت ناوگان تجاری با تناژ بالاتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس افزود: بوشهر در حوزه حمل و نقل دریایی و تجارت یکی از مهمترین استان‌های ساحلی کشور است و با توجه به جایگاه بندر گناوه در کشور، امیدواریم با توسعه این بندر شرایط برای تردد کشتی‌های منطقه‌ای و بهبود نرخ اشتغال در منطقه فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: بنادر ریگ و دیلم نیز از لحاظ زیرساختی شرایط مناسبی ندارند به همین جهت طرح جامع آنها مصوب شده تا معضل موجود برای تردد ناوگان تجاری برطرف شود و دیگر متأثر از جزر و مد و رسوب‌گذاری نباشند و مطالعات این طرح نهایی شده و باید فاز عملیاتی آن آغاز شود.

جمیری ادامه داد: با توجه به تغییرات مدیریتی صورت گرفته در سازمان بنادر و دریانوردی، در روزهای اخیر ملاقاتی با مدیرعامل جدید این سازمان داشتیم و در این نشست مجموعه اقدامات و فعالیت‌هایی که برای اجرایی شدن این طرح انجام شده مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین سازمان بنادر و دریانوردی حمل و نقل تجارت بندر گناوه مد سازمان بنادر حمل و نقل دریایی بندر گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

کد خبر 6090418

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد