Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:09:34 GMT

پلمب انبار یکی از رستوران‌های معروف فرحزاد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۷۳۴۱

پلمب انبار یکی از رستوران‌های معروف فرحزاد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، گشت نظارتی ویژه بازرسی از اصناف و رستوران‌های شمال تهران در منطقه فرحزاد با حضور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی، بازرسان مرکز بهداشت شمال غرب تهران، سازمان تعزیرات حکومتی، کارشناس دامپزشکی و پلیس اماکن پایتخت برگزار شد.

در این گشت از تعدادی رستوران‌های فرحزاد و انبار نگهداری اقلام مصرفی یکی از رستوران‌های تهران بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی راد باز پرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی در حاشیه این بازدید گفت: در جریان این گشت، به همراه بازرسان مرکز بهداشت شمال غرب تهران، از باغچه رستوران‌های فرحزاد بازدید شد و در بازدید از آشپزخانه یکی از رستوران‌ها مشخص شد، همه اقلام مواد غذایی، قبل حضور تیم بازرسی از رستوران خارج شده بود.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد برای اینکه اقلام این رستوران مورد بازرسی قرار نگیرند، قبل از رسیدن گشت ویژه، کارگران، اقلام را به داخل رودخانه ریخته بودند.

رجبی راد با اشاره به پلمب این واحد صنفی گفت: این واحد فاقد مجوز فعالیت صنفی و جواز کسب بود که پلمب شد و به شهروندان توصیه می‌کنیم که از حضور در رستوران‌های ناشناس و نامعتبر که صحت و سلامت مواد غذایی مورد استفاده آن‌ها، مشخص نیست اجتناب کنند.

تیم گشت نظارتی در ادامه به سراغ انبار نگهداری اقلام مصرفی یکی از رستوران‌های معروف تهران رفته و از محل بازرسی کردند.

رجبی راد  اظهارداشت: در راستای برنامه عملیاتی داداسرای ناحیه ۲۶ تهران در باره بازرسی از اماکن و محل‌های نگهداری مواد غذایی و بهداشتی و در راستای دستورات دادستانی تهران، حسب گزارش مرکز بهداشت شمال غرب تهران، یک مورد انبار نگهداری مواد غذایی و پروتئینی شناسایی شد.

وی افزود: بنا به نظر کارشناسان سازمان بهداشت مقدار قابل توجهی موادغذایی و گوشت منجمد در یخچالی که فاقد دمای زیر صفر درجه بود، نگهداری می‌شد.

بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی اضافه کرد: همه گوشت‌ها بدون هویت و مرغ‌ها به صورت گرم تهیه و به صورت غیرقانونی و غیر استاندارد انجمادسازی شده بود.

وی با بیان اینکه سایر اقلام نگهداری شده فاقد تاریخ مصرف بودند، گفت: اقلام فاسد توسط مأموران مرکز بهداشت معدوم شدند.

رجبی راد گفت: با بررسی مدارک هویتی متصدی این انبار مشخص شد که انبار مذکور متعلق به نگهداری اقلام مصرفی یکی از رستوران‌های معروف تهران است.

پس از این بازدید به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی، این انبار وسط مأموران مرکز بهداشت پلمب شد.

پیمان زارعی کارشناس محیط سازمان بهداشت شمال غرب تهران درباره مسائل بهداشتی و نگهداری اقلام غذایی در انبار یادشده گفت: بهداشت فردی کارگران این انبار رعایت نشده بود و کارت واکسن نداشتند همچنین شرایط نگهداری موادغذایی در این واحد کاملا غیر مجاز و غیر بهداشتی بود.

وی افزود: اسانس‌ها و طعم‌دهنده‌های غیرمجاز در این انبار نگهداری شده بود و گوشت‌های قرمز نیز در یخچال این انبار با دمای نامناسب نگهداری می شد.

کارشناس محیط سازمان بهداشت شمال غرب تهران گفت: اقلام تاریخ گذشته‌ای که در این انبار نگهداری می شد، معدوم و بالغ بر ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ داخل سردخانه این انبار ضبط شد تا تعیین تکلیف شوند.

برچسب‌ها دره فرحزاد دادستانی عمومی و انقلاب تهران قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دره فرحزاد دادستانی عمومی و انقلاب تهران قوه قضاییه دره فرحزاد دادستانی عمومی و انقلاب تهران قوه قضاییه بهداشت شمال غرب تهران یکی از رستوران یکی از رستوران ها نگهداری اقلام انبار نگهداری مرکز بهداشت مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اظهار کرد: میانگین سرانه فضای سبز درون شهری در طی مدیریت شهری ششم به ازای هر شهروند به ۱۶.۹۶ مربع رسیده است، البته این آمار تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

مختاری همچنین تاکید کرد: میانگین فضای سبز برون شهری؛ جنگل‌کاری به ازای شهروند تا پایان سال گذشته به ۲۶.۶۷ مترمربع رسید.

وی افزود: در سی ماه اخیر ۴۰ پارک مادر و کودک به بهره برداری رسیده است و احداث ۴۱ بوستان مادر و کودک هم در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه در دوره اخیر مدیریت شهری ۴ هزار و هفتصد و چهل هکتار جنگل‌کاری انجام شده است، تصریح کرد: ۱۰۴ بوستان، محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه ای هم در این مدت ایجاد شده است.

مختاری با پرداختن به توسعه کمربند سبز گفت: امسال ۳ هزار هکتار جنگل‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: استفاده از پساب تصفیه برای آبیاری هم به ۳۰ میلیون مترمکعب رسیده که تا پایان سال به ۵۵ میلیون مترمکعب خواهد رسید.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: فاز اول رود دره فرحزاد در اواخر خرداد افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091842

دیگر خبرها

  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!