Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@20:18:46 GMT

رتبه‌بندی معلمان از چه زمانی آغاز می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۷۴۱۶

رتبه‌بندی معلمان از چه زمانی آغاز می‌شود؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا منادی  در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: ایرادات مربوط به لایحه رتبه‌بندی معلمان خارج از نوبت در صحن علنی مجلس بررسی و اصلاح شده و لایحه به شورای نگهبان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید:

رتبه بندی معلمان در شورای نگهبان تایید شد

وی ادامه داد: لایحه رتبه بندی به دلیل ایرادات جزئی شورای نگهبان به مجلس ارجاع داده شد که در نشست علنی امروز مجلس این ایرادات جزئی اصلاح و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک به فرهنگیان بابت تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان اضافه کرد: امیداورم شورای نگهبان نیز  نظر نهایی خود را نسبت به لایحه رتبه‌بندی معلمان اعلام کند.

منادی تأکید کرد: لازم می‌دانم از شورای نگهبان به دلیل نظر مثبتی که به فرهنگیان داشته و نگاه مثبتی که در زمینه ارتقاء کیفیت آموزش و بهبود جایگاه و منزلت فرهنگیان برای نهایی شدن این لایحه به خرج دادند، تشکر کنم چراکه شورای نگهبان ایرادات مبتنی‌بر اصل ۷۵ و بار مالی را مشمول این لایحه ندانست.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در رتبه بندی معلمان اولین رتبه، یعنی «آموزشیار معلم» ۴۵ درصد، دومین رتبه «مربی معلم» ۵۵ درصد، سومین رتبه «استادیار» معلم ۶۵ درصد، چهارمین رتبه «دانشیار معلم» ۷۵ درصد و پنجمین رتبه «استاد معلم» ۹۰ درصد مجموع سه شاخصه فوق، افزایش حقوق خواهند داشت.

وی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی برای همراهی و یاری اعضای کمیسیون آموزش اظهار کرد: امیدوارم این مهم باعث افزایش کیفیت در آموزش و پرورش و تحول در این وزارت خانه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132713 برچسب‌ها معلمان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معلمان لایحه رتبه بندی معلمان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری