Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:43:36 GMT

سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۷۴۳۶

سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان منصوب شد

ایسنا/کرمان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان رفسنجان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان منصوب شد.

به گزارش ایسنا ، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان؛ ظهر امروز 17 اسفند با حضور در فرمانداری رفسنجان حکم انتصاب رضا مشکی به عنوان سرپرستی فرمانداری رفسنجان را به وی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در این مراسم اظهار کرد: سال 89 مجموعه کادر وزارت اطلاعات، نمایشگاهی از خدماتشان راه اندازی کرد و دیداری با مقام رهبری هم داشتند و در آن دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی بیاناتی را فرمودند که شاه کلید همه مسائل است.

وی افزود: ایشان فرمودند در حال حاضر در کشور درگیر جنگ اطلاعاتی، اعتقادی، فرهنگی هستیم و  گفتند شما خود را به ابزارهای روز اطلاعاتی مجهز کنید و کارکنان و بچه های وزارت کشور توصیه کرد که خود را به سلاح انس با سه رفرنس در منابع دینی یعنی قرآن، نهج البلاغه و سحیفه سجادیه مجهز کنید، رساله حقوق امام سجاد دارای 50 حق اعم از حقوق فرد و خانواده و جامعه است و هر کس کار رسانه ای انجام می دهد خود را به این رساله حقوق امام سجاد مجهز کند.

جلالی بیان کرد: مقام رهبری در هر حوزه ای از همه متخصص تر است. گزارشی تقدیم رهبر کردیم و  از رسانه های برخط نام برده شد که رهبری فرمودند به رسانه های برخط بگویید بی درنگ و به رسانه های آفلاین هم بگویید با درنگ، لذا ایشان تأکید بر منابع اصیل دینی دارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در یکسال اخیر از فضای مجازی که رها است گله دارند، بنابراین دوستان اصحاب رسانه حتما توصیه می کنم که رساله حقوق  امام سجاد را مطالعه کنند  در فعالیتشان به کار بگیرند.

معاون استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: علی اکبر پومحمدی سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان از مفاخر رفسنجان هستند هم خود و هم خانواده شان در دوران انقلاب یار و یاور امام و رهبری بودند.

جلالی با اشاره به اینکه رفسنجان در توسعه زیرساخت هاف صادرات غیر نفتی و پسته، حوزه گردشگری و غیره زبانزد است خاطرنشان کرد: زمانی که در معارفه ایشان بود توصیه هایی شامل ایجاد زیرساخت های مناسب، جذب سرمایه گذار، ارتباط با مجموعه رسانه ها و غیره کردیم و وی توصیه ها را با کمال متانت و احترام و روحیه کار جهادی که داشتند سرلوحه کار خود قرار دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه پورمحمدی رسانه ها را بازو و مشاور خود می دانست گفت: حتی وقتی فیلم کامل دوّمین نشست خبری وی با اصحاب رسانه منتشر شد مشاهده کردیم که به اصحاب رسانه ارادت خاص دارند.

وی ادامه داد: پورمحمدی برای پیشبرد اهداف شهرستان از نیروهای انسانی کارآمد از همه جناح ها بر اساس شایسته سالاری استفاده می کرد و مجاهدت شبانه روزی وی ستودنی است و جزو فرماندارانی بود که در مسایل عمرانی، اجتماعی، اقتصادی، کشارزی و... طرح و برنامه داشت. 

جلالی با تشکر از زحمات سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان، بیان کرد: در دولت رئیسی یکی از دغدغه های استاندار انتخاب فرماندارانی است که بر اساس گفتمان دولت کار شبانه روزی و خدمت صادقانه انجام می دهند و پای کار بایستند.

وی با اشاره به اینکه پورمحمدی جناح نمیشناخت و با همه جناح ها کار می کرد و خط قزمر وی مقام رهبری بود گفت: بین 23 فرماندار با انجام آنالیز و تحقیق در نهایت به استفاده از آقای رضا مشکی در سمت سرپرستی فرمانداری رفسنجان رسیدیم.

جلالی تصریح کرد: مُشکی کارنامه درخشان در مناطق محروم دارد در نرماشیر حوزه زیرساختی را تقویت و نیروی انسانی مطلوبی تربیت کرده است. رفسنجان شهر شهدایی همچون حاج علی محمدی ها و عابدینی ها است و باید به روح این شها پاسخ درست داد.

وی با اشاره به اینکه خدمت برای مردم را قدر بدانیم عنوان کرد: مُشکی با نخبه ها و اصحاب رسانه با رعایت حقوق عامه ارتباط تنگاتنگ خواهد داشت و با برنامه کوتاه، میان و بلند مدت کار خود را آغاز خواهد کرد تا شهرستان به سمت اهداف روشن خود گام بردارد.

باید ظرفیت های فعلی رفسنجان را به فعلیت تبدیل کرد

سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: همواره در چارچوب گفتمان انقلاب و منویات مقام رهبری تلاش دارم و عضو هیچ گروه و دسته بندی سیاسی نبودم و نیستم، در تمامی عرصه ها بیشتر فعالیت خود را معطوف به خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم می کنم.

رضا مشکی افزود: فارغ از سیاست بازی و مسایل مختلف، به امر زیربنایی و خدمت به مردم پرداختم و خوشحالم که در دولت رئیسی منبعث از گفتمان انقلابی و خط مشی های رهبری، بحث تلاش بر اساس روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار می دهم و اعتقاد دارم به این موضوع و با علم به این موضوع این مسئولیت را پذیرفتم.
 
وی افزود: در روش کاری بنده وحدت، همکاری و همدلی با ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نخبگان و غیره کار را پیش می بریم و رمز موفقیت کار همین است که سعی کردیم در فضای آرام به خدمت گذاری بپردازیم.

مشکی به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و موفقیت های دوره خدمت خود در نرماشیر اشاره کرد و گفت: در این دوره با پشتیبانی ها و موانع زدایی ها توانستیم در سال 97 و 98 رتبه اول جذب اعتبارات توسعه روستایی  را در این شهرستان داشته باشیم.

سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان افزود: در شهرستان رفسنجان با توجه به سابقه و نام بزرگ شهرستان و ظرفیت هایی که دارد به عنوان کرمانی افتخار می کنیم رفسنجان نقش بزرگی در اقتصاد کشور دارد. پسته ارزآور و صادرات غیر نفتی است و نیز مسایل دیگر انتظار داریم که ما را بر این است که تلاش ها را مضاعف کنیم و ظرفیت ها را به فعلیت برسانیم. 

مشکی گفت: رفسنجان دارای شخصیت های بزرگی است و آمدیم تا بتوانیم کار را در حد و اندازه شهرستان پیش ببریم و درخواست می کنم از آقای علی اکبر پورمحمدی که در جهت اعتلای شهرستان و استفاده از ظرفیت ها و برنامه های ایشان به ما کمک کنند.

وی افزود: ایجاد اجماع بین کنشگران و ارتباط با نخبگان و ارتقا بهداشت عمومی، برقراری نظم و امنیت وظیفه ای است که باید انجام دهیم. بازدارندگی و پیشگیری از بروز بحران ها و جلوگیری از برنامه ریزی دشمن برای تحریک و حقایق نظام و کاهش اعتماد عمومی را سرلوحه امور قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عزل و نصب فرمانداران رفسنجان استانی شهرستانها امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان سرپرست جدید فرمانداری فرمانداری رفسنجان اصحاب رسانه معاون سیاسی مقام رهبری رسانه ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند