Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: اگر جاده هشترود_مراغه ساماندهی نشود با افزایش تصادفات جاده ای و تلفات انسانی روبرو خواهیم شد. 

علیرضا توری در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان، با بیان این‌که پلیس راه هشترود در ۲۶ اسفندماه افتتاح خواهد شد، یادآور شد: برای کاهش تلفات جانی و مالی و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای، جاده‌های فرعی و اصلی هشترود در سال آینده آسفالت ریزی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: هفت نقطه از جاده‌های هشترود نیاز به نصب دوربین دارند و این امر باید هر چه زودتر اجرایی شود و هزینه‌های موجود باید از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین شود.

وی گفت: مسیر ورودی هشترود از طرف مراغه باید تعریض شود تا حوادث به حداقل برسد و این مهم، نیازمند توجه ویژه اداره راه و شهرداری است. 

توری اظهار کرد: برگزاری جلسات مشترک ادارات با یکدیگر و الزام به انجام امورات محوله از امورات واجب شهرستان است و باید به نحو احسنت انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: زیر گذرها و جرائم آزاد راه باید با شن ریزی و تسطیح ساماندهی شوند و این مهم بر عهده اداره نگهداری آزاد راه‌ها است. 

وی افزود: متاسفانه مسئولان متولی راهداری شهرستان مراغه در جهت نگهداری و بهسازی راه استحفاظی خود که نصف جاده هشترود و مراغه را عهده دارهستند، کوتاهی می‌کنند. 

فرماندار هشترود ادامه داد: روشنایی مسیر اتوبان در محدوده روستای ورقه و لکه گیری آسفالت در این محدوده باید به نحو احسنت انجام گیرد.

وی هم‌چنین در جلسه مشارکتی با مدیران بانک‌ها و جهادکشاورزی، گفت: جهاد کشاورزی باید تلاش خود را در جهت ارتقای سطح کشاورزی شهرستان به کار گیرد و بسته‌های حمایتی را در اختیار کشاورزان و بهره برداران قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه تاکنون کشاورزان هشترودی نتوانسته‌اند از تبصره ماده 18 استفاده کنند که ضعف متولیان را در بر دارد. 

توری افزود: اعتبارات زیادی در حوزه گردشگری و صنایع وجود دارد که تا به حال به نحو احسنت از آن در سطح شهرستان استفاده نشده است. 

وی اضافه کرد: ادارات هشترود باید در هر زمینه نسبت به جذب اعتبارات لازم اقدام کنند تا شهرستان شاهد پیشرفت همه جانبه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ میناخانی گفت: استفاده از موتورسیکلت به دلیل مزیت به ویژه سهولت دسترسی آن بیش از پیش است و کارخانه‌های تولیدکننده موتورسیکلت نیز موتورسیکلت‌های متنوعی را تولید می‌کنند که در مقایسه با خودرو قیمت پایین‌تری دارد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان بابیان اینکه در بررسی پرونده‌های پزشکی قانونی نیز صدمات وارده به سر در فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت بیش از گذشته است، افزود: باید برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه جمعیت راکبان در روستا‌ها بیشتر است و به همین دلیل فرهنگ‌سازی برای گروه‌های هدف انجام می‌شود، ادامه داد: کلاه ایمنی در حدود ۷۵ درصد از صدمات سنگین در تصادفات پیشگیری می‌کند و امیدواریم شاهد رعایت نکات ایمنی از سوی کاربران جاده‌ای باشیم.

سرهنگ میناخانی با اشاره به اینکه طی سال گذشته چهار درصد از مجموع تصادفات کل استان در جاده‌ها مربوط به موتوسواران بود که اغلب این تصادفات نسبت به داخل شهر به فوت راکبان منجر شد، گفت: یکی از وسائلی که در کاهش صدمات هنگام تصادفات نقش اساسی دارد، استفاده از کلاه ایمنی است.

دیگر خبرها

  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود