Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و دستور ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح، اعزام کاروان‌ها بلامانع است به شرطی که زائران سه نوبت واکسن را زده یا آزمایش منفی کرونا داشته باشند، بر همین اساس در زمان ثبت نام و اعزام، این موارد کنترل و در یادمان‌ها و کاروان‌ها، تذکر‌های بهداشتی لازم داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بیشترین حضور راهیان نور از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در منطقه خوزستان و ایلام است، اما اعزام‌ها در صورت امکان، در طول سال هم ادامه خواهد یافت.

رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور گفت: حدود ۸۰ هزار خادم، ۲۵ هزار راوی و ۱۸ هزار مبلّغ در ایام راهیان‌نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس فعالیت دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور راهیان نور شلمچه خادم شهدا خادم راهیان نور راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران