Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ماهر ماگابله» ناظر استرالیایی فدراسیون جهانی تکواندو که با حضور در تهران بر سه رویداد بین‌المللی تهران نظارت می‌کند روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: تکواندو ایران جایگاه مناسبی در سطح جهان دارد و همواره از تیم‌های مهم این رشته المپیکی محسوب می‌شود.

وی افزود: این مساله موجب گردید تا استقبال خوبی از مسابقات بین‌المللی سال جاری در تهران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح فنی مسابقات مناسب است و داوری‌ها نیز مشکلی ندارد. اینکه ورزشکاران چند کشور صاحب قدرت گردهم جمع شده و مسابقه می‌دهند، اتفاق خوبی است.

ماگاباله با بیان اینکه شیوع کرونا در ۲ سال اخیر مشکلات زیادی را برای ورزش جهان ایجاد کرد، افزود: پیکارهای جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و پرزیدنت کاپ فرصت مناسبی بود تا دوباره هوگوپوشان چند کشور به مصاف هم بروند.

ناظر استرالیایی فدراسیون جهانی تکواندو بیان کرد: حضور چند قهرمان مطرح المپیک، جهان و آسیا در تهران موجب شد تا مبارزات سطح کیفی ایده‌آلی داشته باشد. امیدوارم در سال‌های آینده، مسابقاتی که ایران میزبانی می‌کند به خصوص در بخش بانوان با حضور تیم‌های بیشتری برگزار شود.

وی گفت: باید در نظر داشته باشیم که کرونا موجب شد تا ورزشکاران با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند و برخی از آنان مایل به حضور در مسابقات بین‌المللی نباشند اما خوشبخاته تکواندوکاران با انگیزه‌ای را در مسابقات تهران دیدم.

برچسب‌ها فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو رنکینگ المپیکی تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو رنکینگ المپیکی تکواندو فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو رنکینگ المپیکی تکواندو بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک