Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:04:24 GMT

استان همدان ۷۱ خانه بهداشت کارگری فعال دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۷۵۸۸

استان همدان ۷۱ خانه بهداشت کارگری فعال دارد

به گزارش ایرنا، «یوسف شعبانی» روز سه‌شنبه در حاشیه آیین سراسری تجلیل از خانه های بهداشت برتر که به صورت ارتباط زنده تصویری و با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: خانه بهداشت کارگری شرکت "فرو سیلیس غرب پارس" شهرستان ملایر امسال به عنوان خانه بهداشت کارگری برتر در سطح ملی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از ایجاد خانه های کارگری را جلوگیری از بروز حوادث در محیط کار و رسیدگی به کارگران حادثه دیده عنوان کرد و افزود: انجام مراقبت‌های بهداشتی دقیق و همچنین واکسیناسیون به‌ موقع کارگران در ایام شیوع ویروس کرونا از جمله دلایل انتخاب خانه بهداشت کارگری این شرکت در ردیف برترین های ملی است.

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان، عملکرد واحدهای تولیدی در ایام شیوع ویروس کرونا، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پیشگیری از ابتلای کارگران و حفظ نیروی کار در شرایط فعلی را از دیگر شاخص ‌های انتخاب واحدهای برتر در سطح کشور برشمرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین شرکت فروسیلیس غرب پارس به عنوان خانه بهداشت برتر در سطح ملی انتخاب و از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تجلیل قرار گرفت.

برچسب‌ها کارگر شهر همدان اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی استان همدان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر شهر همدان کارگر شهر همدان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خانه بهداشت کارگری کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند