Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:46:01 GMT

هفتمین جایزه فیروزه برگزیدگان خود را شناخت+اسامی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۷۶۶۴

هفتمین جایزه فیروزه برگزیدگان خود را شناخت+اسامی

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه هفتمین جایزه ملی فیروزه ظهر امروز در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی باحضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد، اعضای دبیرخانه این جشنواره و جمعی از هنرمندان و شرکت‌کنندگان برگزار شد.

اسامی برندگان در ۴ بخش نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، عروسک و هدایای فرهنگی به  شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش نوشت‌افزار

رتبه اول و برگزیده: شرکت رز تحریر یزد به مدیریت محمود صنعت‌کار استان تهران

رتبه دوم : شرکت فرمی‌نو به مدیریت مجتبی رمضان‌پور از استان تهران

رتبه سوم: سمیه منجم از استان گیلان

رتبه چهارم: الهه غلامی از استان تهران

بخش اسباب بازی

رتبه اول و برگزیده: شرکت ایران‌پُتک به مدیریت حامی سجادی

رتبه دوم: شرکت قندون به مدیریت مهدی حسینی پور از استان تهران

رتبه سوم: این حوزه دو به دلیل انجام کار مشترک دو برنده دارد که عبارتنداز: مهدی علی‌اکبرزاده، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

رتبه چهارم: علیشاه اکبری از استان کرمانشاه

بخش عروسک

رتبه اول و برگزیده: مریم حسن‌زاده از استان آذربایجان شرقی

رتبه دوم: زهرا جهان‌تیغ از استان سیستان و بلوچستان

رتبه سوم: طاهره کم از استان گلستان

رتبه چهارم: رقیه کاشانی از استان گلستان

بخش هدایای فرهنگی

رتبه اول و برگزیده: سارا قاسمی از استان گیلان

رتبه دوم: بهاره رحمتی از استان لرستان

رتبه سوم: وحید بقائیان از استان یزد

رتبه چهارم: عاطفه حاتمی از استان خراسان شمالی

در پایان مراسم اعلام شد برای اولین‌بار کتاب هفتم فیروزه از شرکت‌کنندگان سی‌ودو استان که آثاری را برای داوری به جشنوراه ارسال کرده‌اند، تهیه شده که برای هر استان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره جایزه ملی فیروزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیروزه رتبه اول و برگزیده استان تهران تهران رتبه رتبه چهارم رتبه دوم رتبه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در ۷ محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

زهرا یقطین امروز، ۸ اردیبهشت در اولین جلسه استانی «خانواده و جوانی جمعیت» سال ۱۴۰۳ با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر اعطای جایزه به برترین‌ها اعم از افراد و دستگاه‌ها برای نیل به اهداف قانون، اظهار کرد: ستاد ملی جمعیت مکلف است به منظور اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت نسبت به تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اقدام کرده و بر اساس گزارش ارائه شده از نهادهای ذیربط مبنی بر اثر بخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه مخاطب نسبت به اعطای جایزه ملی اقدام کند.

وی از جمله اهداف اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را ایجاد تغییر ملموس در رویدادهای حیاتی جمعیتی شامل ازدواج، موالید، طلاق و مرگ و میر در راستای رویکرد جوانی جمعیت، معرفی و ارتقای حداکثری شناخت آحاد مردم و مسئولان از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برشمرد.

یقطین افزود: از اهداف دیگر این طرح فراهم‌سازی شرایط برای گردهمایی و تبادل اندیشه بین صاحب‌نظران حوزه خانواده و جمعیت، ایجاد انگیزه و شوق آفرینش‌گری فرهنگی و هنری در خصوص ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، ایجاد روحیه کار جمعی و زمینه‌سازی ظهور استعدادهای علمی، فرهنگی و هنری، ایجاد انگیزه و شوق تلاش در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی کشور و فرهنگ‌سازی در فضای عمومی و نظام بهداشتی کشور است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی، بیان کرد: مهلت ثبت‌نام تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir ، در این رویداد شرکت کنند و یا با دبیرخانه استانی به شماره ۳۲۱۲۶۷۹۴ و ۳۲۱۲۶۷۹۵ تماس بگیرند. 

وی اظهار امیدواری کرد: همان‌گونه که در سال گذشته کمیته استانی رویداد استان فارس در برگزاری اولین رویداد توسط ستاد ملی جمعیت شایسته تقدیر شناخته شد، در فرایند برگزاری دومین رویداد نیز همچنان افراد و مجموعه‌های شاخص در سامانه ثبت‌نام و به دبیرخانه معرفی شوند تا از چهره‌های تأثیرگذار در حوزه جوانی جمعیت در استان به نحو شایسته تقدیر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری