Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در محل سازمان لیگ برگزار شد و هشت تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

در این مرحله شاهد حضور این تیم‌ها بودیم:

آلومینیوم اراک، خیبر خرم‌آباد، مس کرمان، پرسپولیس تهران، نساجی مازندران، مس رفسنجان، خلیج فارس ماهشهر و استقلال تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین روشنک، رییس برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: به احتمال زیاد بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی طی روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین‌ سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. همچنین بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی به فاصله هفت یا هشت روز برگزار می‌شود و قرعه‌کشی آن در همین محل به انجام خواهد رسید.

فرشاد پیوس و مجید نامجومطلق، پیشکسوتان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در مراسم قرعه‌کشی حاضر بودند تا به مسوولان برگزاری در این امر کمک کنند.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

خلیج فارس ماهشهر- مس رفسنجان

استقلال تهران- نساجی مازندران

پرسپولیس تهران- آلومینیوم اراک

مس کرمان- خیبر خرم‌آباد

استقلال در هر ۲ بازی این فصل مقابل نساجی متوقف شد و یکی از ۲ باخت این فصل پرسپولیس در لیگ برتر مقابل آلومینیوم رقم خورده است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال جام حذفی فوتبال فرشاد پیوس مجید نامجومطلق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال جام حذفی فوتبال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال جام حذفی فوتبال فرشاد پیوس مجید نامجومطلق جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟