Web Analytics Made Easy - Statcounter

در رتبه بندی معلمان اولین رتبه، یعنی «آموزشیار معلم» ۴۵ درصد، دومین رتبه «مربی معلم» ۵۵ درصد، سومین رتبه «استادیار» معلم ۶۵ درصد، چهارمین رتبه «دانشیار معلم» ۷۵ درصد و پنجمین رتبه «استاد معلم» ۹۰ درصد مجموع سه شاخصه فوق، افزایش حقوق خواهند داشت. رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: از روز اولی که معلمان وارد کلاس درس می‌شوند، رتبه بندی خواهند شد، از طرفی همه‌ی کارکنان وزارت آمورش و پروش که در حکم کارگزینی آن‌ها معلم درج شده نیز شامل این لایحه خواهند شد و درصدی از مجموع سه شاخص حق شغل، حق شاغل و فوق العاده شغل فرهنگیان در رتبه‌بندی لحاظ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا منادی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان اظهار کرد: ایرادات مربوط به لایحه رتبه‌بندی معلمان خارج از نوبت در صحن علنی مجلس بررسی و اصلاح شده و لایحه به شورای نگهبان ارجاع شد. (این لایحه اکنون به تایید شورای نگهبان رسیده است).

منادی تأکید کرد: لازم می‌دانم از شورای نگهبان به دلیل نظر مثبتی که به فرهنگیان داشته و نگاه مثبتی که در زمینه ارتقاء کیفیت آموزش و بهبود جایگاه و منزلت فرهنگیان برای نهایی شدن این لایحه به خرج دادند، تشکر کنم چراکه شورای نگهبان ایرادات مبتنی‌بر اصل ۷۵ و بار مالی را مشمول این لایحه ندانست.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در رتبه بندی معلمان اولین رتبه، یعنی «آموزشیار معلم» ۴۵ درصد، دومین رتبه «مربی معلم» ۵۵ درصد، سومین رتبه «استادیار» معلم ۶۵ درصد، چهارمین رتبه «دانشیار معلم» ۷۵ درصد و پنجمین رتبه «استاد معلم» ۹۰ درصد مجموع سه شاخصه فوق، افزایش حقوق خواهند داشت.

به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، وی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی برای همراهی و یاری اعضای کمیسیون آموزش اظهار کرد: امیدوارم این مهم باعث افزایش کیفیت در آموزش و پرورش و تحول در این وزارت خانه شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان شورای نگهبان فرهنگیان مجلس آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی رتبه بندی معلمان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

 

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • سرنوشت لایحه امنیت شغلی به کجا ختم شد؟