Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مطلبی در خصوص پذیره نویسی سهام پرسپولیس و استقلال پاسخ داده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ جناب آقای محمد آخوندی، مدیر مسوول محترم نشریه وزین وطن‌امروز؛ عطف به مطلب مندرج در آن روزنامه در مورخ 15 اسفند 1400 با عنوان:  (با پذیره‌نویسی۱۰ درصد سهام استقلال و پرسپولیس نه مدیریت و نه مالکیت این ۲ باشگاه به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود؛ ادای خصوصی‌سازی) به استحضار می‌رساند؛ ضمن قدرشناسی از اظهارنظر نگارنده به موضوع، توضیح‌هایی را درخصوص موارد مطروحه و در راستای تنویر افکارعمومی حضورتان ارایه می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است دستور فرمایید مطابق ماده 23 از فصل ششم قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه ارسالی اقدام مقتضی معمول دارند:

آنچه مسلم است، ساماندهی شرایط دو ‌باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال به‌دلیل برخورداری از جامعه مخاطب گسترده و نقشی که این دو ‌باشگاه در ایجاد شادی و نشاط اجتماعی برعهده دارند، یک مطالبه عمومی محسوب می‌شود و اکنون هم، که آغاز فرآیند خصوصی‌سازی آنها با پذیره‌نویسی سهام، برای هواداران همراه بوده، ضمن این‌که با استقبال خوب و غیره‌منتظره هواداران مواجه شد، موجی از خشنودی و امیدواری را در بین دوست‌داران این رشته به‌وجود آورده است.

شکی نیست که روزنامه وزین وطن‌امروز به‌عنوان یکی از رسانه‌های حامی اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی با هدف خیر ، دغدغه خود را نسبت به نحوه اجرای خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مطرح کرده اما در این بین تاکید بر این مطلب هم ضروری است که رعایت انصاف و صرف‌نظر نکردن از زحمت‌های فراوان در به‌نتیجه رساندن آرزوی دیرینه‌ی هر دو باشگاه و هواداران پرشمار آنها از اهمیت بالایی یرخوردار بوده و تعامل همه جانبه دستگاه‌های دولتی از جمله وزارت ورزش و جوانان، وزارت اقتصاد و امور دارایی، وزارت دادگستری، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه سایر نهادهای مرتبط، آغازگر اقدامی به‌یادماندنی، انقلابی و مردمی شده است و اعتقاد داریم نقد و نظرهای منصفانه و کارشناسانه‌ به‌همراه پیشنهادهای سازنده، می‌تواند به بهبود این فرایند کمک کند.

بدیهی‌است فرایند خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال در اول راه است و همراهی دلسوزانه و متعهدانه همگانی را می‌طلبد و یه‌طور قطع به‌کاربردن کلمه‌ها و عبارات‌هایی مانند "ادای خصوصی‌سازی" در قبال این اقدام بزرگ که با حمایت خالصانه‌ی دولت و با خواست مردم بعد از سال‌های طولانی آغاز شده و به‌صورت کارشناسی و قانونی در حال پیشرفت است، منطقی به‌نظر نمی‌رسد .

امیدواریم اکنون که فرایند خصوصی‌سازی سرخاب‌ها به‌صورت منسجم آغاز شده و عزم جدی برای مدیریت شرایط موجود برای نیل به اهداف فرهنگی و اقتصادی حرکت می‌کند، دست‌دردست هم و با همدلی و وفاق به سمت اتمام این اتفاق مهم ورزشی و اقتصادی گام برداریم.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس بخش خصوصی مطبوعات پرسپولیس استقلال جامعه شادی انقلاب اسلامی باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش اقتصاد سازمان بورس و اوراق بهادار دولت کارشناسی بخش خصوصی پرسپولیس استقلال پذیره نویسی محمد آخوندی پرسپولیس و استقلال خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس