Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین،  ابراهیم رییسی در اجلاسیه خبرگان  رهبری گفته است: عده‌ای ما را متهم به نگاه تک بعدی به شرق می‌کنند و می‌گویند همانگونه که در گذشته نگاه‌ها متوجه غرب بود، امروز دولت چشم به شرق دوخته است. این سخن صحیحی نیست و دولت به دنبال توسعه روابط با همه کشورها و ایجاد توازن در سیاست خارجی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت مردمی مذاکرات هسته‌ای را کاملاً براساس اصول و چارچوب تعیین‌شده از سوی مقام معظم رهبری دنبال میکند و از هیچ یک از خطوط قرمز اعلام شده عقب‌نشینی نکرده و نخواهد کرد.

 

اخبار مرتبط ۱۴:۲۵:۲۱ رییسی با سفرای خارجی مقیم تهران دیدار کرد ۱۴:۳۹:۳۴ مصوبه جدید دولت برای صندوق های بازنشستگی ۱۷:۳۳:۳۲ هم اکنون؛ مناظره زنده سعید لیلاز و احمد زیدآبادی با موضوع رابطه ایران و آمریکا ۰۹:۲۵:۲۶ رییسی: حذف ارز ترجیحی را صلاح ندانستیم ۱۹:۳۷:۰۸ دولت برای بازگشت اطمینان به بورس تلاش می کند / روند نزولی تورم آغاز شده است ۱۳:۴۳:۰۳ بودجه سال ۱۴۰۱ در دولت تصویب شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دولت سیاست خارجی شرق توسعه روابط سید ابراهیم رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه‌های ماست، گفت: اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.   به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی رستمی در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در حال برگزاری است با تبریک روز معلم با تاکید بر اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه های ماست، اظهار کرد: روند اتفاقات بعد از عملیات وعده صادق ثابت کرد که اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.   وی در ادامه افزود: در شرایطی که نرخ دلار با هر خبری تغییر می‌کرد، به دلیل قوی بودن اقتصاد کشور، دلار هم تسلیم شد و افزایش نیافت.   رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه باور قطعی این است که که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد، با تکریم استاد و دانشمند رقم می‌خورد، گفت: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایحاد شده همه محصول تلاش دانشمندان ایران اسلامی است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند