Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «نور ۲» گفت: پرتاب موفق «ماهواره نور ۲» نشانه پیروزی ما در نبرد فناوری بر دشمنان است.

به گزار مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم پرتاب ماهواره «نور ۲» که همزمان با اعیاد شعبانیه با موفقیت به فضا پرتاب شد و در مدار قرار گرفت، در جمع فرماندهان، مسئولین  و دانشمندان و تلاشگران عرصه جهاد علم و فناوری با تبریک اعیاد و ایام فرخنده ماه شعبان اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که یک هدیه عظیم و دستاورد بزرگ را به ملت ایران ارزانی کرد و صمیمانه اعلام می کنم این چیزی جز امداد و نصرت الهی نیست که در چنین موقعیتی شما یک هدیه بزرگ، یک خبر بسیار دل انگیز و یک افتخار بزرگ را به  ملت هدیه می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه قرار گرفتن در فضا یکی از معیارها و شاخص های کشورهای پیشرفته جهان است، گفت:  اینکه ما می‌توانیم مجدداً چشمانمان را در آسمان قرار بدهیم و از فضا به زمین نگاه کنیم، یک پیشرفت بزرگ است.

فرمانده کل سپاه افزود: اینکه به نام یک ملت مسلمان و یک نظام اسلامی، در فضای تحریم گسترده بین‌المللی، فرزندان ملت ایران در سپاه با ایمان و اراده و تکیه به ذهن های پویا و خلاق، سینه آسمان را شکافته و توانستند ماهواره در مدار قرار دهند، افتخار و جهادی بزرگ است.

سلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اولین کشور مسلمانی است که ماهواره در فضا قرار می دهد، گفت: به برادر عزیزم سردار حاجی زاده فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه، عزیزانمان در سازمان جهاد و تحقیقات خودکفایی سپاه که  شاهد تلاش های شبانه‌روزی آنان بوده‌ایم و طی سال های گذشته توانستند در این فضای تحریم این قدم را بردارند، تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه این اتفاق و دستاورد مهم تنها یک عمل فنی نیست، بلکه غلبه بر اراده هایی است که می خواستند ما را  در زمین قفل کنند، عنوان کرد: امروز توانستیم بر دشمن غلبه کنیم و این فناوری های پیچیده و دانش های نوین را به دست آوریم و آن را به یک محصول موفق تبدیل کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این دستاورد به معنای پیروزی ما در نبرد فناوری بر دشمنانی است که اراده کرده بودند تا ما را عقب مانده نگه دارند و این یعنی پیروزی آشکار و فتح مبین که آن را به رهبر عزیز و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، ملت عزیز و شریف ایران و همه مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سردار سلامی در پایان تاکید کرد: امیدوارم سلسله پرتاب هایی که ما در راهبرد قرار گرفتن در فضا طراحی کرده‌ایم، همه با موفقیت در زمان خود مانند این موفقیت اجرا شوند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت سرلشکر سلامی ماهواره نور 2 خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند

محسن رضایی، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه جلسه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌هایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد و آنان را به سوی پیروزی رهنمون کردند.

وی ادامه داد: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند. روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنان را به معجزه‌هایی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام، تاکید کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ‌شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور به شمار می‌رود.

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، گفت: فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم. همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ نشانه تحریم‌ناپذیری ایران