Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی رستمی، مسئول پژوهشکده قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پژوهشکده در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و به‌منظور استفاده بهینه از منابع موجود در کتابخانه این پژوهشکده، اقدام به تاسیس کتابخانه تخصصی قرآن و عترت در محل دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول پژوهشکده قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: در این کتابخانه بیش از چهار هزار جلد کتب نفیس و ارزنده با موضوعات متنوع قرآن، حدیث و ... موجود است که بیش از هزار جلد آن به موضوعات تفسیر قرآن کریم و حدیث اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: همه پژوهشگران می‌توانند از این مجموعه که به مثابه ذخایر ازرشمند دینی و معنوی محسوب می‌شود، به صورت رایگان در طول روزهای هفته از شنبه تا چهارشنبه و طی ساعات اداری بازدید کنند و از مطالب کتب موجود نهایت بهره را ببرند.

شایان ذکر است، کتابخانه تخصصی قرآن و حدیث وابسته به پژوهشکده قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در خیابان اسکندری، خیابان فرصت شیرازی، ساختمان ستادی ۲ پلاک ۱۳۶ طبقه سوم واقع شده است.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1132686 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث