Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت پتانسیل قهرمانی در جام حذفی و رقابت‌های لیگ برتر را دارند.

رضا حسن‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه بگوییم حتما سرخابی‌ها به فینال این رقابت راه پیدا می‌کنند، اشتباه است. تیم‌ها در جام حذفی معمولا زیرکانه بازی می‌کنند و بازی‌هایشان با احتیاط است.

او ادامه داد: الان استقلال در رقابت‌های لیگ برتر در صدر جدول قرار دارد و بدون باخت است و توانسته اختلاف ۶ امتیازی با پرسپولیس به وجود بیاورد و می‌تواند در جام حذفی با تمرکز بهتری ظاهر شود. آبی‌پوشان پایتخت در جام حذفی می‌توانند از بازیکنانی استفاده کنند که کمتر بازی کرده‌اند و با این حرکت، کل بازیکنان می‌توانند آمادگی بیشتری داشته باشند.

حسن‌زاده درباره تیم نساجی گفت: در جام حذفی تیم ها انگیزه‌های زیادی مقابل استقلال دارند. نساجی مقابل استقلال در لیگ برتر عملکرد خوبی از خودش نشان داد. این مساله را باید مد نظر داشت که در جام حذفی یک برنده باید مشخص شود و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. با احترام زیادی که به نساجی و ساکت الهامی دارم، امیدوارم استقلال بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آبی‌پوشان پایتخت می‌توانند ناکامی خود را در ۲ فصل گذشته رقابت های جام حذفی جبران کنند؟ گفت: استقلال در دو فصل پیش در فینال جام حذفی به تراکتور خورد و با حواشی زیادی که داشت، نتوانست قهرمان جام حذفی شود. در بازی با فولاد هم در فینال فصل گذشته یکسری حواشی وجود داشت که باعث شد وقتی بازی را نگاه می‌کردیم، احساس کنیم، بازیکنان تمرکز لازم را ندارند و آخر هم قهرمانی از دست رفت.

او افزود: اگر دقت کنید، فرهاد مجیدی از نظر تجربه خیلی بهتر شده و شخصیت سرمربی را دارد و می‌داند که تیمش چه نیازهایی دارد. وقتی سرمربی از کمک‌هایش مشورت می‌گیرد، باعث می‌شود تیم نتیجه بهتری بگیرد و شما می‌بینید که استقلال در حال حاضر بدون باخت پیش رفته است. استقلال مثل فینال‌های دو فصل پیش نیست و بسیار بهتر شده است و امیدوارم بتواند عملکرد موفقیت‌ آمیزی داشته باشد.

حسن‌زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که استقلال توانایی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را در این فصل از مسابقات دارد؟ گفت: تا آنجایی که من می‌بینم رویکرد استقلال و کادر فنی این تیم بر این است که هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی، عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و امیدوارم چنین اتقاقی رقم بخورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران رضا حسن زاده جام حذفي فوتبال ايران آبی پوشان پایتخت جام حذفی لیگ برتر حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!