Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بیمه سلامت یزد گفت: ۶۰۰ زوج در یزد از خدمات بیمه درمان ناباروری استفاده می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد دریجانی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در ارتباط با تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتن کلیه خدمات نازایی زوجین نابارور اظهار داشت: بیش از 600 زوج نابارور یزد از این خدمات در حال استفاده هستند و با توجه به اینکه پروسه درمان نازایی طولانی مدت می‌باشد می‌توانند تا پایان مراحل از خدمات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مراکز خصوصی و در مراکز دولتی تمام بسته‌های خدمتی که شامل مراحل مختلف برای درمان باناروری است و حتی عمل‌های نازایی تحت پوشش بیمه سلامت ارائه می‌شود.

دریجانی یکی از اقدامات ویژه بیمه سلامت را خدمات اورژانس دانست و گفت: خدمات اورژانس شامل بستری، انجام آزمایشات و سونوگرافی از 70 درصد به 90 درصد افزایش یافته و تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

سازوکار مجلس برای پایداری صندوق های بیمه‌ای و بازنشستگیمتقاضیان بیمه بیکاری فاقد مهارت در استان مرکزی به مراکز فنی‌وحرفه‌ای معرفی می‌شوندتقویت ساختاری صنعت بیمه با کوتاه شدن فرایند صدور 

وی با بیان اینکه تاکنون 330 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند افزود:کمتر از دو درصد مردم تحت پوشش هیچ نوع بیمه‌ای نیستند و این افراد می‌توانند از بیمه سلامت برای خدمات درمانی استفاده کنند.

دریجانی با بیان اینکه عملکرد سالانه بیمه 360 میلیارد تومان است خاطرنشان کرد: بیمه سلامت هر ماه به طور میانگین 30 میلیارد تومان هزینه می‌کند که 23 میلیارد ان مربوط به بخش دولتی و 7میلیارد تومان ان مربوط به مراکز خصوصی اختصاص دارد.

دریجانی یکی از مهمترین اهداف بیمه سلامت را درمان با بهترین کیفیت و کمترین هزینه دانست و گفت: بیش از 2500 موسسه مستقیم و غیرمستقیم طرف قرداد با بیمه سلامت هستند.

وی با اشاره به اینکه نسخه‌های الکترونیکی طبق روز پرداخت می‌شوند افزود: تمام پرداختی‌ها تا آذرماه امسال انجام شده است.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحت پوشش بیمه بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ابراهیم پارسانژاد در مورد درمان ناباروی، اظهار داشت: وقتی زوجین برای درمان ناباروری مراجعه می کنند در مرحله اول درمان های سطحی مربوط به زوجین برای انها تجویز می شود و در صورت لزوم درمان های اولیه به سمت درمان های پیشرفته سطح ۳ می رود.

وی افزود: بعد ازدواج درصد بارداری یک زوج در ماه اول ۱۵ درصد، در ۶ ماه اول ۵۰ درصد، در ۸ ماه این میزان به ۸۰ درصد و بعد از یک سال احتمال بارداری برای آنها به ۱۰۰ درصد می رسد.

این فوق تخصص نازایی، با اشاره به اینکه تمامی زوج های نابارور می توانند در فرایند درمان قرار گیرند، تاکید کرد: این به معنای این نیست که همه آنها بچه دار می شوند. طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت بین ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که اقدام به درمان ناباروی می کنند و از روش های کمک باروری استفاده می کنند، صاحب بچه می شوند.

وی تاکید کرد: تا سال ها پیش اگر زوجی مراجعه می کردند که به قول معروف مرد دچار مشکل بود و اسپرم نداشت به او گفته می شد که قابل درمان نیست. اما حالا درمان برای همه افراد نابارور انجام می شود اما این به معنای موفقیت در همه این عمل ها نیست.

بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 6092722 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی