Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزش باد و گردوغبار شدید و همچنین جولان ریزگردها ادارات شهرستان انار را به تعطیلی کشاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آلایندگی هوا و افزایش غلظت ریزگردها در شهرستان انار صبح امروز ادارات شهرستان انار را به تعطیلی کشاند.

از روز گشته در بسیاری از نقاط استان کرمان شاهد وزش باد شدید و بروز پدیده گردوغبار و ریزگردها به‌ویژه در شهرهای شمالی استان هستیم که همین عامل دید افقی رانندگان در جاده‌های استان را هم کم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجوم ریزگردها به استان کرمان/ شهرستان انار تعطیل شد36.4 میلیون هکتار از اراضی کشور در محدوده غبارخیز قرار دارد/اجرای برنامه 10 ساله مدیریت و مقابله با ریزگردهامردم کرمان ایستاده در غبارخیزترین استان کشور / کم بارشی پدیده ریزگردها در استان کرمان را تشدید کرد

به گزارش تسنیم شاخص آلایندگی ناشی از ذرات معلق در هوا بین صفر تا 50 هوای پاک، 50 تا 100 هوای سالم، بین 100 تا 150 هوای ناسالم برای گروه های حساس، 150 تا 200 هوای ناسالم برای تمام افراد و از 200 به بالا خطرناک برای تمامی افراد جامعه است.

در زمان وقوع طوفان و گردوغبار شدید محکم کردن سازه‌های موقت، گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره توصیه می‌شود و از فعالیت‌های کوهنوردی و ترددهای کوهستانی باید خودداری شود.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان شهرستان انار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد

هوای شهر سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام و مرکز بهداشت این شهرستان اقدام به صدور توصیه و هشدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا وضعیت کیفیت هوای سطح شهر سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد.

از این رو مرکز بهداشت شهرستان سلماس اقدام به صدور توصیه و هشدار برای عموم شهروندان ساکن در این شهر به شرح ذیل کرد.

۱_ از تردد غیرضروری تمام افراد به ویژه افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی ممانعت شود.

۲_حضور در پارک‌ها و پیاده‌روی در شرایط آلودگی و گرد و غبار، صورت نگیرد .

۳_ استفاده از ماسک تنفسی فیلتردار N95 برای کارکنانی که به واسطه شغلی، بیشتر در معرض گردوغبار قرار دارند، مثل پلیس راهور, خدمات شهری و....ضروری است.

۴_ شهروندان در صورت مواجه با تنگی نفس و هر گونه ناراحتی قلبی- عروقی، سریعاً به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی و درمانی یا بیمارستان مراجعه کنند.

۵_ برای پیشگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان، در و پنجره‌ها و منافذ را ببندید و از باز و بسته کردن غیر ضرور آن‌ها خودداری شود.

کد خبر 748505

دیگر خبرها

  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان