Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۸ تهران علارغم انصراف به عنوان شهردار تبریز انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به مصوبه شصت و سومین جلسه‌ی شورای اسلامی شهر تبریز که امروز سه‌شنبه، ۱۷ اسفندماه، با حضور رئیس و اعضای شورای شهر تبریز و سرپرست شهرداری در عمارت ساعت تبریز برگزار شد، یعقوب هوشیار با کسب ۷ رأی به عنوان شهردار کلانشهر تبریز انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ در پی این مصوبه یعقوب هوشیارشهردار منطقه ۱۸ تهران بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

"بسمه تعالی
با توجه به فوریت و ضرورت انتخاب شهردار کلان شهر تبریز در چند روز گذشته اینجانب نیز در لیست نامزدهای این مسئولیت بودم. اما اخیرا انصراف خود را از تصدی شهرداری تبریز رسما اعلام نمودم.


علیهذا ضمن قدردانی از اعتماد، ابراز لطف و اظهار محبت اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص انتخاب اینجانب در جایگاه شهردار این کلانشهر؛ بدین وسیله اعلام می دارم ان‌شاءالله با اخذ نظر و موافقت جناب آقای دکتر زاکانی شهردار محترم تهران آماده ارائه خدمت با تمام توان به مردم شهر تبریز خواهم بود.

وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ
یعقوب هوشیار"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران شهر تبریز منطقه ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷ و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نظافت حین و قبل از برگزاری مراسم، مکاتبه با بهشت زهرا برای دریافت 10 دستگاه شاتل، زیباسازی، گل‌آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ  برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری ... تنها بخشی از مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در خصوص آن به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

نمایشگاه کتاب در سال آینده در "شهر آفتاب" برگزار خواهد شد

شهردار منطقه 7 یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.

در پایان حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان اقدامات اجرا شده در نمایشگاه پرداخت و از عوامل اجرایی شهرداری منطقه 7 برای فراهم کردن شرایط پذیرایی از شهروندانی که در این رویداد حضور خواهند یافت، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی