Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:35:34 GMT

نرخ ۶.۵درصدی بیکاری در نطنز

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۸۷۰۰

نرخ ۶.۵درصدی بیکاری در نطنز

احمدرضا پرنده  گفت: یکی از روش‌ها و ضروریات سازمان‌ها برای داشتن مدیران عالی، پرورش نیرو‌های جوان و متعهد برای جایگزینی آن‌ها است.

او انجام امور تخصصی کار در حوزه پیشگیری از حوادث را مهم دانست و گفت: با صیانت نیروی کار هم سرمایه انسانی حفظ می‌شود و هم خانواده آن‌ها در رفاه خواهند بود و ازاین‌رو لازم است در تحقق این مهم تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نرخ بیکاری در استان اصفهان از ۱۱.۹ درصد به ۸.۹ درصد در سال ۱۴۰۰ رسید و آمار‌ها بیانگر آن است که نرخ بیکاری استان اصفهان از نرخ بیکاری کشور بیشتر است چراکه نرخ کشوری ۸.۸ درصد است در حالی که نرخ بیکاری در شهرستان نطنز ۶.۵ درصد است که بعد از شهرستان آران و بیدگل رتبه دوم بیکاری را در استان دارد و ازاین‌رو مدیریت‌کل استان به‌دنبال اجرای طرح‌هایی در حوزه اشتغال است تا مردم وجود شغل را با تمام وجود احساس کنند.

به گفته پرنده برنامه‌ریزی هفته کارگر از هم‌اکنون آغاز شده است و امیدواریم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نطنز با همکاری فرمانداری این شهرستان برنامه‌های ویژه تجلیل از کارگران نطنز و بادرود را به‌نحو شایسته انجام دهند.

منبع:تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرخ بیکاری هفته کارگر نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است