Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: در سطح استان مرکزی به همت گروه‌های جهادی بسیج و هدایت‌ها و پشتیبانی سپاه در قرارگاه نهضت کمک مؤمنانه اقدامات چشمگیری در ۵۰ عنوان در حال انجام است که توزیع بیش از ۴۷۰ هزار بسته معیشتی یکی از اقدامات است و این اقدام با قوت در مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان دلیجان و رزمایش کمک مؤمنانه این شهرستان اظهار کرد: جانبازان در انقلاب اسلامی با اقتدا به علمدار جانباز کربلای حسینی در دفاع مقدس حماسه‌های بزرگ و ماندگاری خلق کردند و سند زنده جهاد بزرگ ملت ایران در مواجه به توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعبیر شهدای زنده به حق شایسته جانبازان عزیز است و به برکت وجود جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در دهه پنجم در اوج اقتدار و سربلندی است و جانبازان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح در اجرای مأموریت‌ها هستند و رهنمودها و حضور با برکت آنها در کنار همرزمانشان مایه افتخار و دلگرمی است.

سردار کریمی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی پر از حماسه‌های درخشان جانبازان است،گفت: جانبازان عزیز برای اعتلای اسلام و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت نمودند و امروز جانبازان یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت در انقلاب اسلامی هستند و کامل‌ترین الگو برای نسل جوان در گام دوم انقلاب محسوب می‌شوند.

وی تأکید کرد: جانبازان با جهاد فی سبیل الله و دفاع تمام‌قد از ارزش‌های اسلامی قله‌های بلند سعادت را طی کردند و امروز در گام دوم انقلاب جوانان و آحاد مردم با جهاد تبیین باید حق خود را ادا کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی غیرت دینی را مهم‌ترین شاخصه رفتاری جانبازان خواند و گفت: جانبازان با غیرت دینی توانستند در تاریخ ماندگار شوند و غیرت دینی به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته نقش مهمی داشته و باید روز به روز تقویت شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری که از نیازهای مهم کشور و نسل جدید است تحقق جهاد تبیین می باشد که جانبازان و ایثارگران در این راستا نقش مهمی برعهده دارند و در حوزه دفاع مقدس که یکی از حماسه های هویت ساز انقلاب است ، باید جهاد تبیین را محقق کنند.

سردار کریمی تاکید کرد: امیدآفرینی و ترسیم چشم انداز آینده درخشان انقلاب اسلامی به نسل جدید هدف مهم جهاد تبیین است و با توجه به اهمیت این مسئله کلیه برنامه های سپاه و بسیج رویکرد آن جهاد تبیین است.

وی اضافه کرد: به برکت مجاهدت های ۴۳ ساله در انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب فصل شکوفایی و قوی شدن ملت ایران در همه ابعاد است و همه باید در تحقق و ساختن ایران قوی مشارکت داشته باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: در سطح استان مرکزی به همت گروه های جهادی بسیج و هدایت ها و پشتیبانی سپاه در قرارگاه نهضت کمک مؤمنانه اقدامات چشمگیری در ۵۰ عنوان در حال انجام است که توزیع بیش از ۴۷۰ هزار بسته معیشتی یکی از اقدامات است و این اقدام باقوت در مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

سرکشی از خانواده های معظم شهدای شهرستان، کاشت درخت به نیت شهدای والامقام استان مرکزی ، دیدار با بسیجیان و پاسداران،  تکریم و معارفه جانشین فرمانده بسیج دلیجان ، بازدید از پروژه های محرومیت زدایی از دیگر برنامه های سفر یک روزه سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله به شهرستان دلیجان بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه روح الله انقلاب اسلامی استان مرکزی کمک مؤمنانه جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، گفت: مجموعه قرارگاه با توجه رسالت خود همواره در کنار دولت‌ها بوده و به عنوان بازوی اجرایی دولت نقش آفرینی می‌کند و در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی و در ٨ هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمرکز داریم؛ مهمترین پروژه‌های مهم قرارگاه حضور در پروژه فشار افزایی میادین نفت و گاز بوده که نتیجه آن کمک به رفع ناترازی گاز کشور است.

سخنگوی این هلدینگ درباره حضور قرارگاه در میادین مشترک و حضور در میدان آرش اظهار داشت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و همچنین از دیگر پروژه‌های مهم حضور در طرح توسعه فرودگاه حضرت امام است.

وی با اشاره به ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی ادامه داد: قرارگاه در پروژه‌های فرامرزی هم حضور دارد که مهمترین آن صدور خدمات فنی و مهندسی بوده و نمونه اخیر آن، حضور در پروژه‌های سریلانکا بوده‌است. ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد ۵ میلیارد دلار است و این قراردادها برای کشور ارزآوری قابل توجهی خواهد داشت.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بحث صدور خدمات مهندسی با مشکل نقل و انتقالات مالی مواجه است آیا قرارگاه با این مشکل مواجه نیست، ادامه داد: این مشکل برای تمام مجموعه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد و با توجه به محدودیت‌ها در بخش نقل و انتقالات مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما انتقالات در حال جریان است و قفل نشده است.

وی در خصوص مشارکت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: برنامه‌ریزی برای ورود قرارگاه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است.

کد خبر 6091425 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی