Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: سقف اعلامی (۳۰ درصد) حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها برای همه استان‌ها است نه فقط شهرآورد؛ به شرطی که شیوه‌نامه‌ها رعایت شوند این امر قابل اجرا است.

 سهیل مهدی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: امیدوارم بازی‌های خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند دوست نداشتیم فولاد و سپاهان از جام حذفی کنار بروند ولی از این فرصت استفاده کردیم تا ادامه مسابقات را برگزار کنیم. قاعدتاً بعد از جام حذفی، لیگ را جلو می‌بریم. اگر قبل از فیفادی لیگ را تمام کنیم عالی است، ولی یک تداخل برنامه‌ریزی با تیم امید داریم که در تلاش هستیم تا حل کنیم. امیدوارم تا نیمه خرداد لیگ را تمام کنیم.

وی درباره تغییر تقویم لیگ قهرمانان آسیا و تاثیر آن در برنامه لیگ برتر خاطرنشان کرد: ناچاریم لیگ فصل آینده را زودتر شروع کنیم، اگر اینگونه نباشد، پنجره نقل‌وانتقال را از دست می‌دهیم و تیم‌ها نمی‌توانند قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. امیدواریم زمان‌های عقب‌افتاده در ۲ فصل گذشته را جبران کنیم.

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره تغییر ساعت برگزاری شهرآورد گفت: این تصمیم هنوز به سازمان لیگ ابلاغ نشده است. صحبت‌هایی در جلسه بود، ولی هنوز ابلاغیه به سازمان لیگ ارسال نشده است. احتمال دارد تغییر کند، چون این بازی رویداد مهمی برای ماست و ساعت ۱۵:۳۰ برای بازی مناسب نیست و باید زمان برگزاری آن به میانه روز نزدیک‌تر باشد.

وی درباره برگزاری شهرآورد با حضور تماشاگران بیان داشت: این بحث از قبل مطرح شده بود و آمادگی انجام این کار را داریم. بحث کرونا بود و برای اجرا مشکلی نداریم. دستورالعمل‌های اعلامی برای تمامی کشور است و شورای تأمین استان‌ها می‌توانند در این باره نظر دهند. سقف اعلامی (۳۰ درصد) برای تمام استان‌هاست نه فقط شهرآورد؛ به شرطی که شیوه‌نامه‌ها رعایت شوند این مسئله قابل اجراست.

مهدی همچنین درباره جلسه احتمالی با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: خوشبختانه با نتایجی که تیم ملی گرفته، صعود به جام جهانی قطعی است. برنامه ۲ دیدار بعدی هم هیچگونه تداخلی با برنامه ما ندارد. تداخل برنامه‌های ما فقط با برنامه‌های تیم امید است که مربوط به یک هفته بوده و باید در مورد آن برنامه‌ریزی شود.

وی در پایان درباره اعتراض باشگاه استقلال به زمان برگزاری دیدارهای این تیم پیش از بازی‌های پرسپولیس اظهار داشت: مطمئن باشید سازمان لیگ عدالت را برای همه تیم‌ها در نظر گرفته، این سازمان، خانه همه تیم‌هاست. این نگرانی طبیعی است و احترام می‌گذاریم، ولی تصمیم‌گیری با سازمان لیگ است.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان لیگ استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!

یکی از هواداران کم سن ‌و سال استقلال، در تمرین دیروز این تیم سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

طرفداری | تمرین روز گذشته استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد و یک میهمان بامزه داشت.

جواد نکونام تصمیم گرفت تمرین دیروز شاگردانش با حضور تماشاگران برگزار شود. در لحظاتی از این تمرین، برخی هواداران کم سن و سال استقلال برای گرفتن عکس با بازیکنان محبوب خود وارد زمین شدند که در این بین یکی از آن‌ها سوژه خبرنگاران شد. سورن پسر استقلالی که به علت ظاهر بامزه‌اش غالبا با دختر بچه‌ها اشتباه گرفته می‌شود.

پدر این کودک استقلالی در گفتگو با طرفداری گفت:

من استقلالی دو آتیشه هستم و پسرم هم به این تیم علاقه دارد. وقتی متوجه شدیم جواد نکونام گفته تمرین با حضور تماشاگران است، خودمان را از کرج به تهران رساندیم تا در تمرین حاضر باشیم.

وی ادامه داد:

خیلی‌ها سورن را با دختر بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. من لحظه‌ای چشمم را از او برداشتم و دیدم به سمت زمین دوید. نزدیک بود بیافتد که پیمان بابایی او را از روی هوا گرفت. غلامپور هم وقتی او را دید تصور کرد دختر است و بعدا به او گفتم پسر است. یامگا را خیلی دوست دارد اما هنوز نمی‌تواند اسمش را به درستی تلفظ کند. پیراهنی هم که دیروز تنش بود، نام یامگا روی آن به چشم می‌خورد. دوست داشت با روزبه چشمی هم عکس بگیرد اما شلوغ بود و نتوانستیم. امیدوارم تمرین استقلال بیشتر با حضور تماشاگران برگزار شود و در آخر فصل هم قهرمان شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!