Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون‌های ورزشی در سالن آکادمی ملی المپیک از ساعت ۱۵ آغاز شد.

* هادی ساعی و میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال غایب هستند.

* در ابتدای مراسم پس از پخش قرآن سرود ملی صالحی امیری به ارائه گزارش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* صالحی امیری در ارائه گزارش خود اظهار داشت: وظیفه دارم از تک تک عزیزان و همه شما بزرگان حاضر در این جمع که پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می آورید، قدردانی کنیم. ما قدرشناسی می‌کنیم از همه کسانی که به دنبال توسعه ورزش دارند. برای قهرمانان، پیشکسوتان، روسای فدراسیون هایی که حتی در نشست نیستند، همچنین از خسروی وفا، سجادی و معاونانش و اصحاب رسانه قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروزه اساس موفقیت مدیران با رویکرد استراتژیک محقق می‌شود. از سال ۹۶ الگوی استراتژیک را  در کمیته برنامه‌ریزی کردیم. برای تحقق این استراتژی باید در کنار هم باشیم. در واقع سیاست اصل تمرکز در ورزش را معین کردیم. من این اصول را در همان روز اول حضورم اعلام کردم و تا امروز به آن وفادار ماندم.

رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: در چهار سال گذشته بدون کمترین انحراف از این استراتژی حرکت کردیم. اگر بر این رویه نباشیم، نمی توانیم به موفقیت برسیم.  ما تغییراتی را ایجاد کردیم و آینده نگری و تغییر در نگاه و دیدگاه را در  سرلوحه کار قرار دادیم.

 وی با اشاره به نقش قهرمانان در متن هم حوادث اجتماعی گفت: بسیج همه امکانات برای ورزش اقدام مهمی بود که انجام دادیم. تأسیس موزه ورزش یکی از اقدامات مهم بود که انجام شد و در آن افتخارات و تندیس‌ها قرار گرفت. البته سهم کمیته ملی پارالمپیک را نباید نادیده گرفت. انجام پروژه تاریخ شفاهی ورزش ایران و ایجاد بانک اطلاعاتی ورزش کشور از اقدامات دیگر بود. گام بعدی، دیپلماسی ورزش بود که در مسیر کاهش فشار غیر منطقی به ورزش ایران و ارتباط با نهادهای مرتبط بود.

صالحی امیری گفت: گام پنجم افزایش بودجه برای فدراسیون ها بود که در بودجه به دویست میلیارد تومان رسید، البته تا رسیدن به مبلغ پانصد میلیارد تومان هنوز فاصله وجود دارد. در گام ششم، شفاف سازی در دستور کار قرار گرفت که بر این اساس، همه قراردادها و ...  منتشر شد.

وی ادامه‌داد: در گام هفتم با هدف افزایش خدمات به فدراسیون ها، زیرساخت‌های مربوط به آکادمی ملی المپیک ترمیم و بازسازی شد. در گام هشتم گسترش مسایل آموزشی در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس کلاس‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی اجرا شد. همچنین کمیسیون های مختلف شکل گرفتند که نقش مهمی در کمیته ملی المپیک دارند. در گام بعدی، همگرایی با رسانه‌ها را اعلام کردیم و آنها را رکن چهارم ورزش معرفی کردیم. بدون رسانه‌ها، امکان انتقال موفقیت‌ها امکان‌پذیر نبود و آنها را در کنار خود قرار دادیم.

رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در گام بعدی، پیشکسوتان را ارج نهادیم. آنچه در چهار سال گذشته شکل گرفت، نتیجه تلاش همه فدراسیون ها و مسئولان بوده است و من کمترین نقش را داشته‌ام و اگر کمبودی وجود دارد، به پای من بنویسید.  من در این دوره چهار ساله تلاش کردم از مسیر دیانت و اخلاق خارج نشوم،  اما ممکن است لغزش‌هایی داشته باشم.

*هادی ساعی، حمیده عباسعلی، سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک به صورت آنلاین در مجمع حضور دارند.

* به دلیل حضور پر تعداد خبرنگاران، عکاسان و تصویر برداران ازدحام زیادی در سالن محل مخصوص رسانه ها وجود دارد و این اتفاق، باعث مختل شدن کار رسانه های مکتوب شده است‌.

ادامه دارد....

منبع: فارس

کلیدواژه: مجمع عمومی کمیته ملی المپیک سیدرضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک فدراسیون ها صالحی امیری رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی