Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک جایگاهدار سوخت جایگاهداران و کامیونداران را دو بازوی مهم اقتصادی کشور دانست که با وجود نقش پر رنگشان در اقتصاد،  برای دولتمردان از اهمیت چندانی برخوردار نیستند.

به گزارش تین نیوز، مراد جلیلیان افزود: این در حالی است که نبود هر کدام و یا مختل شدن هر یک از این دو،  پیکره دیگری را هم از کارخواهد انداخت و قطعا کشور با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر عمده مشکل این دو گروه بزرگ، کمبود نفت گاز در جایگاه ها و گرانی قطعات و لوازم مصرفی، کرایه کم و ...برای کامیونداران است.

جلیلیان با بیان این که این کمبودها هیچ توجیه  منطقی ندارد، در شبکه های اجتماعی، خاطرنشان کرد:  متاسفانه مسئولان شرکت پخش فراورده های نفتی با اعمال محدودیت شدید و در نتیجه کمبود نفت گاز در جایگاه های سوخت، عملا حرکت این دو بازوی اقتصادی مملکت و کسب و کار مرتبط با آنها را با مشکل و با محدودیت بسیاری روبه رو کرده اند.

وی با تاکید بر این که چرایی و علت این موضوع نیز تا به حال توسط هیچ مسئولی اعلام نشده است، عنوان کرد:  آیا منطق خاصی پشت این گونه کمبودها نهفته است؟!

بیشتر بخوانید: روایت یک جایگاه دار از دلیل کمبود سوخت/ فروش گازوئیل توسط تعویض روغنی ها دلیل تعطیلی جایگاه های سوخت گازوئیل در آذربایجان غربی مشخص شد

او افزود: چرا مسئولان پخش به صراحت علت ایجاد این کمبودها را برای افکارعمومی توضیح نمی دهند؟!

این جایگاه دار با بیان این که مسدود شدن شریان اقتصادی جاده ای به نفع کشور نیست، گفت: چه فرد یا افرادی از این کمبودها سود می برند و چه  کسانی رنج این کمبودها را تحمل می کنند؟!

جلیلیان عنوان کرد: ورشکسته شدن و به تبع  آن بیکاری کارکنان جایگاه های سوخت و توقف گردش چرخ های اقتصاد جاده ای و مشاغل مرتبط با آن  به سود کیست؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین نفت گاز کسب و کار آذربایجان غربی حمل و نقل عمومی جایگاه سوخت سهمیه سوخت قاچاق سوخت سهمیه بندی سوخت طرح پیمایش کمبود گازوئیل کمبود سوخت رانندگان و کامیونداران شرکت پخش فرآورده های نفتی تعطیلی جایگاه سوخت شرکت پخش فراورده های نفتی رانندگان و کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است